۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۱۷
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85099289
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۱۲ میلیارد ریال برای اجرای چهار طرح ورزشی در دهگلان اختصاص یافت

سنندج- ایرنا- رئیس آموزش و پرورش دهگلان گفت: مبلغ ۱۲ میلیارد ریال برای اجرای چهار طرح ورزشی در این شهرستان اختصاص یافته است که باعث توسعه سرانه فضای ورزشی می شود.

به گزارش ایرنا، محمدعلی محمدی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران در دهگلان اظهار کرد: برای اجرای زمین چمن دبستان امام خمینی (ره) و دبستان رضوان، دبیرستان شبانه روزی توحید، دبستان شهید خلیل محمدی بلبان آباد، پارکت ورزشی دبیرستان دخترانه هاجر و دبستان نیایش، هر کدام مبلغ سه میلیارد ریال به حساب این مدارس واریز شد و قرار است با همکاری شهرداری های دهگلان و بلبان آباد تا ابتدای مرداد به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: این اعتبارات با پیگیری های مدیریت آموزش و پرورش دهگلان و کارشناس تربیت بدنی اداره و همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان و معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش کردستان اختصاص یافته است.

رئیس آموزش و پرورش دهگلان به ساماندهی وضعیت دانش آموزان روستای آرزند از توابع شهرستان دهگلان نیز اشاره داشت و گفت: اعتبار این طرح از منابع مالی تامین شده است و بزودی طرح نیمه کاره ساخت مدرسه در روستای آرزند احیا خواهد شد.

محمدی یادآور شد: اطلاع داریم دانش آموزان روستای آرزند در وضعیت خیلی بدی مشغول تحصیل هستند امیدواریم با تخصیص اعتبار سریع و به موقع، مشکل نبود مدرسه در این روستا برطرف شود.

وی از همکاری شهرداران دهگلان و بلبان آباد و همچنین مساعدت فرماندار دهگلان در راستای اجرای هرچه بهتر پروژه‌های عمرانی و ورزشی آموزش و پرورش شهرستان قدردانی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha