۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۲۲
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85099313
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری ۱۵۹ سارق و مالخر در البرز / کاهش هشت درصدی سرقت

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۲۲
کد خبر: 85099313
دستگیری ۱۵۹ سارق و مالخر در البرز / کاهش هشت درصدی سرقت

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی البرز اعلام کرد: ۱۵۹ سارق و مالخر در اجرای طرح مبارزه با سرقت طی سه روز گذشته در این استان دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سردار "حمید هداوند" روز سه شنبه در حاشیه برپایی نمایشگاه کشفیات پلیس البرز اظهار کرد: ارزش اموال کشف شده از این سارقان بیش از ۲۴ میلیارد تومان برآورد شده است.
وی اضافه کرد: از مجموع دستگیر شدگان ۱۴۴ نفر سارق و ۱۵ نفر مالخر هستند که در قالب ۵۹ باند فعالیت می کردند.

وی گفت: در اجرای این طرح ۲۸ دستگاه خودرو، یک قبضه سلاح و مقادیر زیادی لوازم داخل خودرو، منزل، تجهیزات رایانه، لوازم اماکن خصوصی، گوشی تلفن همراه و لوازم خانگی کشف شد.

هداوند افزود: با کشف اموال سرقتی، سارقان تاکنون به یک هزار و ۴۰۰ فقره سرقت اعتراف کرده و ۶۲۰ شاکی تاکنون شناسایی شده و تلاش برای سایر مالباختگان به صورت ویژه در دستور پلیس آگاهی استان البرز قرار دارد.

وی افزود: با تلاش ویژه پلیس این استان سرقت بعنف نیز هشت درصد کاهش یافته است .

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح مبارزه با مخلان امنیت اجتماعی، سرقت، دستگیری سارقان با محوریت پلیس آگاهی استان البرز و شهرستان های تابعه اجرا شد و همچنین تا حصول اهداف پیش بینی شده که همان ارتقای امنیت اجتماعی است ، ادامه دارد.

هداوند تاکید کرد: پلیس هیچگونه ناامنی و هنجار شکنی را تحمل نخواهد کرد و امنیت جامعه مهمترین اولویت ماموریت بوده و با جدیت با مخلان امنیت برخورد خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha