۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۰۶
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 85099525
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سپاه قدس گیلان در کمک به آموزش و پرورش از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند

رشت - ایرنا - فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ما در کشور کارهای زیادی برای انجام دادن داریم، گفت: آموزش و پرورش باید برای حل مشکلاتش سپاه را بعنوان یکی از بازوان خود بداند و مطمئن باشد در هر جایی هر کمکی از دست سپاه پاسداران برآید، کوتاهی نخواهد کرد.

به گزارش ایرنا، سردار محمد عبدالله‌پور روز سه‌شنبه در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان به مناسبت روز معلم عنوان کرد: یکی از اصلی‌ترین وظایف سپاه را کمک به مظلومان و حل مشکلات مردم در تمام زمینه‌ها از جمله فرهنگی و تربیتی دانست.

وی افزود: آموزش و پرورش یکی از مجموعه‌های حساس و از پایه‌های اصلی انقلاب اسلامی است لذا چشم امید نظام به این حوزه است که یکی از اصلی‌ترین وظایفش، پرورش انسان‌های بزرگ برای رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی است.

وی با بیان اینکه مشکلات زیادی در کشور وجود دارد، گفت: فشار تحریم‌ها در طول ۴۴ سال انقلاب اسلامی کار را برای آموزش و پرورش در برخی زمینه‌ها بویژه فرهنگی و اجتماعی سخت کرده است.

وی تصریح کرد: این موضوع سبب شده مدیران آموزش و پرورش با مشکلات زیاد مادی و شغلی مواجه باشندو در این شرایط انصاف نیست آموزش و پرورش را تنها بگذاریم.

فرمانده سپاه قدس گیلان افزود: اینکه بگوییم اگر آموزش و پرورش اصلاح شود، تمام مشکلات ما نیز حل می‌شود، صحیح نیست، همه باید کمک کنند و ما در مجموعه‌ سپاه در کنار آموزش و پرورش برای خدمت هرچه بیشتر به مردم تلاش می کنیم و از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

عبدالله پور تاکید کرد: آموزش و پرورش نباید سیاسی باشد، این نهاد بهترین مجموعه برای تربیت و تکامل بشر است و ما نیز در تمام مجموعه‌ها برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی به آموزش و پرورش کمک می کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha