دولت ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل مجتمع توانبخشی ایثارگران گلستان هزینه کرد

گرگان - ایرنا - استاندار گلستان گفت: دولت سیزدهم بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل مجتمع توانبخشی ایثارگران استان به عنوان طرحی روی زمین‌مانده از دولت‌های گذشته هزینه کرد و آن را به آستانه بهره‌برداری رساند.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری گلستان، علی‌محمد زنگانه روز سه‌شنبه در دیدار با مدیرکل دفتر ریاست و روابط عمومی بنیاد شهید اظهار کرد: تکمیل این طرح از مصوبات دور اول سفر رییس جمهور به گلستان بود و برای آن ۲۵۰میلیارد ریال اعتبار مصوب شد که تاکنون ۵۰ میلیارد ریال بیشتر از اعتبار مصوب هزینه گردید.

وی بیان کرد: مجتمع توانبخشی ایثار به پیشرفت فیزیکی ۹۶ درصد رسیده و فازهای اول و دوم این پروژه شامل بخش‌های اقامتی و توانبخشی در سفر دوم رییس جمهور به گلستان افتتاح خواهد شد

وی افزود: اگرچه تخصیص اعتبارات مصوب سفر اول هیات دولت به گلستان بصورت کامل صورت نگرفته اما به دلیل اهمیت این پروژه و جایگاه رفیع جانبازان و ایثارگران تخصیص اعتبار این پروژه بیش از ۱۰۰ درصد بوده است

زنگانه اظهار امیدواری کرد: این پروژه که وسعتی بیش از ۱۰ هزار متر دارد در شان ایثارگران و جانبازان باشد.

دولت ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل مجتمع توانبخشی ایثارگران گلستان هزینه کرد

وی گفت: همچنین در سفر دوم رییس جمهور به گلستان عملیات اجرایی خانه ایثار (پارک سلامت) جانبازان و ایثارگران حوزه اعصاب و روان و خانواده‌های آنان آغاز خواهد شد.

عملیات اجرایی ساخت ساختمان مرکز توانبخشی جانبازان و معلولان گلستان واقع در بلوار شهید صیاد شیرازی گرگان از سال ۱۳۸۵ آغاز شد.

این مجتمع در سه طبقه با امکاناتی مانند استخر، کلاس های آموزشی، مرکز توانبخشی، سوئیت و سالن اجتماعات ساخته شده است.

استان گلستان بیش از ۱۳ هزار جانباز، هزار و ۱۷۸ آزاده و ۴ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی دارد که مجموع خانواده زیرپوشش آنان افزون بر ۸۰ هزار نفر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha