۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۱۳
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85099543
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

گردان جنین: انتقام ترور شیخ عدنان را می‌گیریم

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۱۳
کد خبر: 85099543
گردان جنین: انتقام ترور شیخ عدنان را می‌گیریم

تهران-ایرنا- گردان جنین وابسته به «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای تاکید کرد که مقاومت فلسطین دربرابر جنایت «ترور» شیخ «خضر عدنان» در زندان رژیم صهیونیستی سکوت نخواهد کرد و انتقام وی را خواهد گرفت.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از فلسطین الیوم، در بیانیه گردان جنین آمده است: ما در برابر حق پاسخگویی به ترور فرمانده خضر عدنان سکوت نخواهیم کرد و تا زمانی که دلشکستگی و ندامت را در چشمان دشمن و شادی را در چشم ملت خود با گرفتن انتقام این شهید بزرگوار نبینیم آرام نخواهیم نشست.

گردان جنین در ادامه تاکید کرد: شهادت شیخ عدنان یک ترور کاملاً برنامه ریزی شده توسط کابینه جنایتکار رژیم اشغالگر است و ما آن را مسئولیت کامل عواقب این اقدام می‌دانیم.

در ادامه این بیانیه همچنین خاطرنشان شده است: تمامی تشکل‌ها و گروه‌های نظامی ما در کرانه باختری اشغالی پاسدار خون شهدا و وصیت‌های آنان خواهند بود و شهادت شیخ خضر عدنان و همه شهدا تنها عزم و اراده ما را برای حرکت رو به جلو در مسیر جهاد و مقاومت تا زمان درهم شکستن رژیم اشغالگر در تمامی نقاط خاک فلسطین بیشتر می‌کند.

منابع خبری بامداد امروز گزارش دادند، شیخ خضر عدنان اسیر فلسطینی پس از ۸۶ روز اعتصاب غذا در زندان‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

وزارت امور اسرا و آزادگان فلسطین نیز تائید کرد که وی پس از ۸۶ روز اعتصاب غذا در زندان‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است.

شیخ عدنان از اولین افراد در زادگاه خود (روستای عرابه استان جنین ) بود که همزمان با تاسیس جنبش جهاد اسلامی در اوایل دهه ۸۰ به این جنبش پیوست و در واقع از اولین موسسان جنبش جهاد اسلامی در کرانه باختری نیز به شمار می رود.

وی همچنین به عنوان دبیرکل انجمن اسلامی دانشگاه بیرزیت تعیین شد و در سال ۱۹۹۸ در انتخابات این انجمن به پیروزی رسید.

شیخ عدنان را به عنوان سخنگوی جنبش جهاد اسلامی در کرانه باختری نیز می شناسند و همین امر باعث شده بود که او چندین بار از سوی رژیم صهیونیستی و نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین تحت تعقیب قرار گرفته و بازداشت شود.

پیش‌تر منابع خبری از وخامت حال شیخ خضر عدنان از رهبران جنبش جهاد اسلامی و اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی و تداوم اعتصاب غذای او در هشتاد و پنجمین روز خبر داده بودند.

وی که خودسرانه از سوی رژیم صهیونیستی بازداشت شد و در زندان‌های این رژیم به سر می‌برد، در مخالفت با این اقدام صهیونیست‌های اشغالگر، دست به اعتصاب غذا زده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha