۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۳۸
کد خبر: 85099568
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرار صهیونیست‌ها به پناهگاه‌ها از ترس موشک‌های مقاومت

تهران-ایرنا- ارتش رژیم صهیونیستی از ساکنان مناطق هم‌مرز با غزه در سرزمین‌های اشغالی خواست به پناهگاه ها بروند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری صهیونیستی «ایزرائیل نیوز»، واحد مطبوعاتی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: در شرایط شلیک موشک از سوی غزه، از ساکنان مناطق نزدیک به این باریکه درخواست می شود نزدیک پناهگاه ها پناه بگیرند.

همزمان صدای آژیر خطر در جنوب سرزمین های اشغالی به صدا درآمد.

منابع خبری بعد از ظهر امروز سه شنبه از حملات موشکی مقاومت فلسطین به شهرک های صهیونیست نشین در نزدیکی نوار غزه خبر دادند.

بر پایه این گزارش، در این حمله شهرک‌های «سدیروت»، «نیر عام»، «ایرز»، «ایبیم» و همچنین «شعار هنیگیف» هدف قرار گرفته شدند.

در همین حال، خبرنگار خبرگزاری شهاب از حمله توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به مناطق کشاورزی در شرق غزه خبر داده است.

این حملات پس از آن انجام شده است که مقاومت فلسطین تهدید به گرفتن انتقام شهید شیخ خضر عدنان فرمانده جنبش جهاد اسلامی کردند.

منابع خبری بامداد امروز گزارش دادند، شیخ خضر عدنان اسیر فلسطینی پس از ۸۶ روز اعتصاب غذا در زندان‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

وزارت امور اسرا و آزادگان فلسطین نیز تائید کرد که وی پس از ۸۶ روز اعتصاب غذا در زندان‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است.

شیخ عدنان از اولین افراد در زادگاه خود (روستای عرابه استان جنین) بود که همزمان با تاسیس جنبش جهاد اسلامی در اوایل دهه ۸۰ به این جنبش پیوست و در واقع از اولین موسسان جنبش جهاد اسلامی در کرانه باختری نیز به شمار می رود.

وی همچنین به عنوان دبیرکل انجمن اسلامی دانشگاه بیرزیت تعیین شد و در سال ۱۹۹۸ در انتخابات این انجمن به پیروزی رسید.

شیخ عدنان را به عنوان سخنگوی جنبش جهاد اسلامی در کرانه باختری نیز می شناسند و همین امر باعث شده بود که او چندین بار از سوی رژیم صهیونیستی و نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین تحت تعقیب قرار گرفته و بازداشت شود.

پیش‌تر منابع خبری از وخامت حال شیخ خضر عدنان از رهبران جنبش جهاد اسلامی و اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی و تداوم اعتصاب غذای او در هشتاد و پنجمین روز خبر داده بودند.

وی که خودسرانه از سوی رژیم صهیونیستی بازداشت شد و در زندان‌های این رژیم به سر می‌برد، در مخالفت با این اقدام صهیونیست‌های اشغالگر، دست به اعتصاب غذا زده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha