۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۳۵
کد خبر: 85099569
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دهقانی: به دنبال اعزام تیم‌های کیفی در هندبال بانوان هستیم

تهران- ایرنا- نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال گفت: به دنبال اعزام تیم های کیفی در هندبال بانوان هستیم و تصمیم بر این شد تا تیم جوانان به قهرمانی آسیا اعزام شود.

افسانه دهقانی در گفت‌وگو با ایرنا در مورد عدم حضور تیم ملی هندبال نوجوانان دختر در دهمین دوره رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا که از یکم تا دهم مرداد ۱۴۰۲ در کشور هند برگزار می‌شود اظهار داشت: با توجه به اینکه سال پرترافیکی در اعزام تیم‌های مختلف هندبال پیش‌رو داریم، به دنبال اعزام کیفی تیم‌ها در رده‌های مختلف بانوان هستیم، بنابراین حضور تیم نوجوانان در رقابت‌های قهرمانی آسیا، در هیات رییسه بررسی شد و تصمیم بر این شد که بین تیم‌های نوجوانان و جوانان، یک تیم به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ترکیب تیم جوانان دختر فعلی همان تیم نوجوانان است که در رقابت‌های سال گذشته در قزاقستان قهرمان آسیا شد و در رقابت‌های جهانی حضور پیدا کرد، جمع بندی هیات رییسه فدراسیون به حضور تیم جوانان در رقابت‌های قهرمانی آسیا منجر شد.

نایب رییس بانوان فدراسیون هندبال گفت: تیم نوجوانان هم اکنون در اردوی آمادگی در سالن فدراسیون به سر برده و با تدارک اردوهای مختلف، قطعا سال آینده حضوری پرقدرت در آسیا خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha