۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۹:۱۰
کد خبر: 85099668
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آغاز دوره آموزشی داوران فوتبال ساحلی کشور در یزد

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۹:۱۰
کد خبر: 85099668
 آغاز دوره آموزشی داوران فوتبال ساحلی کشور در یزد

یزد- ایرنا- دوره آموزشی پیش‌فصل داوران لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران با حضور ۵۳ داور از سراسر کشور در تالار فرهنگیان یزد آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان یزد روز سه‌شنبه در مراسم افتتاحیه این دوره آموزشی اظهار کرد : فوتبال ساحلی رشته‌ای مهم و تاثیرگذار است و همه تلاش و حمایت خود را در جهت تداوم تیم‌داری ۲ باشگاه گلساپوش و صدرشیمی انجام می‌دهیم.

زهیر حسینی افزود: فوتبال ساحلی یزد در کشور خوش درخشیده و با توجه به اقلیم یزد کمتر کسی تصور می‌کرد این رشته در استان به این جایگاه برسد.

وی تصریح کرد: گلساپوش و صدرشیمی از سرمایه های فوتبال ساحلی کشور استان و کشور هستند که گام‌های بلندی در توسعه این رشته برداشته و از هرگونه تلاشی برای حمایت از این تیم‌ها دریغ نخواهیم کرد.

این دوره به مدت سه روز به صورت تئوری و عملی زیر نظر کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون و با همکاری باشگاه فرهنگی ورزشی چادرملوی اردکان پیگیری می‌شود.

در پایان این دوره بعد از برگزاری آزمون تئوری و عملی از داوران موفق برای قضاوت لیگ برتر فوتبال ساحلی قهرمانی کشور در فصل جاری که پایان اردیبهشت ماه جاری آغاز می‌شود دعوت به عمل می‌آید.

۱۶ سال قبل باشگاه مقاومت گلسایوش در محله محمودآباد یزد راه‌اندازی شد و در این راستا فعالیت‌های رشته فوتبال ساحلی در استان آغاز شده است .

هم‌اکنون وضعیت فوتبال ساحلی یزد در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد و سه تیم این استان شامل گلساپوش، صدرشیمی و چادرملو اردکان در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور دارد.

بازیکنان مقاومت گلساپوش یزد از جمله محمدعلی مختاری، سیدعلی ناظم ، حمید بهزادپور ، حمیدرضا دهقانی و عباس رضایی در تیم ملی عضویت دارند و تعدادی هم بارها به اردوهای مختلف ملی دعوت شدند.

محمدحسین میرشمسی سرمربی تیم گلساپوش یزد به خاطر شایستگی به مدت ۲۰ ماه سکان هدایت تیم ملی را بر عهده داشته است.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت هم‌اکنون۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha