۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۹:۴۲
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85099688
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: سیلاب حدود ۳۲ میلیارد تومان به مراوه‌تپه گلستان خسارت زد
پاکسازی گل و لای ناشی از وقوع سیلاب در مراوه‌تپه

گنبدکاووس - ایرنا - فرماندار مراوه‌تپه واقع در بخش شمال شرق استان گلستان اعلام کرد: براثر بارش‌های رگباری و جاری شدن سیلاب عصردوشنبه ۱۱ اردیبهشت در مجموع ۳۱ میلیارد و ۷۵۶ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان به تاسیسات این شهرستان مرزی خسارت وارد شد.

لقمان قربانی شامگاه سه‌شنبه به خبرنگار ایرنا اظهارداشت: خسارات وارد شده در هفت حوزه شامل "بنیاد مسکن، آب و فاضلاب، مخابرات، گاز، منابع طبیعی و آبخیزداری، جهادکشاورزی و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای" بوده است.

وی افزود: مطابق برآورد کارشناسان ادارات و نهادهای اشاره شده، بیشترین میزان خسارت بارش‌های رگباری و جاری شدن سیلاب عصر روز گذشته در برخی مناطق روستایی مراوه‌تپه مربوط به حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با رقم ۱۲ میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان و کمترین آن مربوط به شرکت مخابرات با ۲۵ میلیون تومان بوده است.

قربانی ادامه داد: جهادکشاورزی با ۹ میلیارد و ۶۴۶ میلیون و ۸۰ هزار تومان، بنیاد مسکن با پنج میلیارد و ۷۶۵ میلیون تومان، آب و فاضلاب با ۲ میلیارد و ۵۰ میلیارد تومان، منابع طبیعی و آبخیزداری با ۲ میلیارد تومان و شرکت گاز با ۱۰۰ میلیون تومان به ترتیب بیشترین خسارت را از بارش‌های رگباری و جاری شدن سیل روز گذشته در مراوه‌تپه داشتند.

فرماندار: سیلاب حدود ۳۲ میلیارد تومان به مراوه‌تپه گلستان خسارت زد
جاری شدن سیلاب ۱۱ اردیبهشت در مراوه‌تپه گلستان

فرماندار مراوه‌تپه بیان داشت: برآورد خسارات ناشی از بارش رگباری و جاری شدن سیل روز گذشته که بیشتر در روستاهای "یانبلاغ، عرب قاری حاجی، کریم ایشان، ارکلی قرناوه، پلی علیا، و بسطام دره" این شهرستان رخ داد به مدیریت بحران استانداری گلستان اعلام شد.

وی گفت: هم اکنون شرایط در مراوه‌تپه عادی بوده و تمامی راه‌های ارتباطی این شهرستان باز و تردد در آن درحال انجام است.

شهرستان مرزی مراوه‌تپه حدود ۶۷ هزار نفر جمعیت دارد که در ۲ نقطه شهری و ۱۱۰ روستای دارای کد شناسایی سکونت دارند.

بارش رگباری باران به راه‌های ارتباطی مراوه‌تپه خسارت زد

آخرین جزئیات خسارت باران شدید در مراوه‌تپه

پاکسازی گل و لای سیلاب از جاده ارتباطی چهار روستای مراوه‌تپه انجام شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha