قاسمی‌نژاد: تلاشمان کاهش فاصله با بهترین‌های جودو آسیا و جهان است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم جودو نوجوانان ایران گفت: هدف و تلاشمان این است تا فاصله‌مان را با بهترین‌های آسیا و جهان در سریع‌ترین زمان کاهش دهیم.

امین قاسمی‌نژاد صبح جمعه درر گفت‌وگوبا ایرنا در خصوص حضور تیم نوجوانان کشورمان در تورنمنت روسیه و سپس برگزاری کمپ در این کشور، اظهار داشت: اولین تورنمنت نوجوانان بود که بچه‌های ما بعد از مدت‌ها شرکت کردند. این پیکارها سطح فنی بالایی داشت با مربیان تیم ملی و مسئولان فدراسیون روسیه صحبت کردم و آنها اعلام کردند که خیلی از نفرات اصلی روسیه در این مسابقات شکست خوردند.

وی با بیان اینکه ۳۵۰ جودوکار در این رویداد شرکت کردند، افزود: بلاروس با تیم کامل شرکت کرده بود. قزاقستان و صربستان هم با نفرات خوبی آمده بودند و روسیه هم با چندین تیم حاضر شده بود. نفرات زیادی روی تاتامی رفتند و در کشوری مسابقه دادیم که در جودو دنیا صاحب سبک است و در رده‌های پایه سرمایه‌گذاری کلانی می‌کند.

قاسمی‌نژاد گفت: این تورنمنت برای بچه‌های ما بسیار سخت و البته مفید بود. عملکرد خوب بود اما برخی نفرات انتظارات را برآورده نکردند چراکه در مسابقات بین‌المللی حاضر نبوده‌اند. بعد از مسابقات، اردوی مشترک را آغاز کردیم که قطعا برای ما پُربار است. می‌دانیم برای موفقیت باید خیلی کار کنیم تا فاصله‌مان را با تیم‌های قوی کاهش دهیم. در داخل اردو و مسابقات زیادی داشته‌ایم اما نیاز به برنامه‌های خارجی داریم.

قاسمی‌نژاد: تلاشمان کاهش فاصله با بهترین‌های جودو آسیا و جهان است

وی توضیح داد: در قهرمانی آسیا که آبان‌ماه در لبنان برگزار می‌شود کارمان سخت است چراکه مسابقات نوجوانان نیز همچون بزرگسالان، رنکینگی شده است. در مسابقات آسیایی حریفان رنکینگ دارند و می‌دانیم مسیر دشوار خواهد بود. به احتمال زیاد در همان دور اول با حریفان قدرتمند روبه‌رو می‌شویم و باید تلاشمان را دوچندان کنیم.

سرمربی تیم جودو نوجوانان اضافه کرد: باید تا آبان ماه بازهم در رویدادهای بین‌المللی باشیم تا جودوکاران ما خودشان را به بهترین‌ها نزدیک کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha