استاندار کرمانشاه از برپایی ایستگاه های تبیین عفاف و حجاب در استان خبر داد

کرمانشاه- ایرنا- استاندار کرمانشاه با اشاره به برپایی ایستگاه‌های ویژه گفت و گو برای تبیین مسئله عفاف و حجاب در استان، گفت: حجاب به عنوان یک اصل قانونی از باورها و اعتقادات اسلامی مردم است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «محمدطیب صحرایی» عصر سه‌شنبه در نشست قرارگاه عفاف و حجاب استان کرمانشاه افزود: باتوجه به درخواست‌ها و حساسیت‌هایی که در فضای عمومی جامعه نسبت به موضوع حجاب و همچنین لزوم ساماندهی موضوعات اخلاقی و معنوی وجود دارد، لازم است دستگاه‌های فرهنگی، تبلیغی، اجرایی وظایف خود را بخوبی انجام دهند تا بتوانیم متناسب با اعتقادات و قوانین کشور، در سطح جامعه عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی تاکید کرد: در نشست امروز مصوب شد مجموعه های آموزشی، فرهنگی و تبلیغی با انجام مقدمات لازم برای تبیین بهتر مباحث مرتبط با مسئله عفاف و حجاب، در سطوح مختلف و متناسب با مخاطب‌هایی که در سطح جامعه داریم، طراحی‌های لازم را انجام دهند.

استاندار کرمانشاه بر حضور اثرگذار و همراه با تدبیر در مناطق مختلف شهر و برپایی ایستگاه‌های گفت و گو برای تبیین بهتر مسئله حجاب تاکید کرد و گفت: همراهی بهتر حوزه‌های علمیه، اساتید دانشگاه و جامعه معلمین در این زمینه کمک می‌کند تا سطح آگاهی عمومی جامعه در مبحث عفاف و حجاب رشد و ارتقای خوبی داشته باشد.

نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه تاکید کرد: بعضی از تمهیدات برای تشویق این موضوع در فضاهای مختلف و نهایتاً اقدامات لازم درباره بعضی از تخریب‌هایی که از طرف مجموعه‌های معاند و دستگاه‌های تبلیغی بیگانه علیه اخلاق و معنویت جامعه دارد، اتفاق می‌افتد.

صحرایی ادامه داد: همه اینها لازم است که در یک نگاه کارشناسانه و منسجم مورد بررسی قرار گیرد تا در نتیجه ما فضای آماده و مهیایی برای زندگی اخلاق محور و مبتنی بر اعتقاداتمان در سطح استان کرمانشاه داشته باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha