خذیراوی: استقلالِ ساپینتو من را یاد دوران پورحیدری می‌اندازد/ قهرمان جام‌حذفی می‌شویم

تهران- ایرنا- پیشکسوت استقلال گفت: آبی‌های پایتخت؛ متحد، همدل و جنگجو فوتبال بازی می‌کنند. این تیم من را یاد سال‌هایی می‌اندازد که مرحوم پورحیدری روی نیمکت استقلال می‌نشست.

مجاهد خذیراوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا، در خصوص شرایط فعلی اظهار داشت: استقلال بهترین تیم ایران است. این حرفی که می‌زنم فقط یک ادعا نیست بلکه نمایش‌هایی که آبی‌پوشان در این فصل به اجرا گذاشته‌اند حکایت از این دارد که استقلال تیمی متفاوت نسبت به سایرین است.

وی افزود: آن تیمی که در اواخر دهه ۷۰ به میدان می‌رفت و هدایتش بر عهده مرحوم پورحیدری بود، نفراتش مثل یک خانواده بودند. بازیکنان برای هواداران با جان و دل بازی می‌کردند و زنده یاد منصور پورحیدری پدر آن تیم رویایی بود.

خذیراوی: استقلال ساپینتو من را یاد دوران پورحیدری می‌اندازد/ قطعا قهرمان جام‌حذفی می‌شویم

خذیراوی تصریح کرد: با جرأت می‌گویم استقلال قهرمان جام‌حذفی می‌شود. در این حرفی که می‌زنم تردید ندارم و روز قهرمانی به ورزشگاه می‌روم تا در کنار تیم محبوبم جشن بگیرم.

وی تاکید کرد: استقلال امسال با چالش‌های زیادی روبه‌رو بود اما ساپینتو و بازیکنان اجازه ندادند تا حاشیه‌ها وارد تیم بشود.

پیشکسوت استقلال در پایان گفت: با تساوی استقلال مقابل صنعت نفت، قهرمانی در لیگ برتر تا حدود زیادی برای استقلال دست نیافتنی به نظر می‌رسد، اما منتظر قهرمانی تیم در جام حذفی باشید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha