۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱:۱۱
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85099849
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حماس: سناریوی حمله رژیم صهیونیستی به غزه شکست خواهد خورد

تهران-ایرنا- جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بامداد چهارشنبه در واکنش به حملات کور رژیم صهیونیستی به نوار غزه تأکید کرد که این تهاجم به اهداف خود نرسیده و شکست خواهد خورد.

به گزارش ایرنا از رسانه‌های فلسطینی، تهاجم صهیونیست‌ها علیه نوار غزه در تحقق اهداف خود برای جلوگیری از این که ما به وظیفه خود که دفاع از ملت و نمادهای آن است، اقدام نکنیم، شکست خواهد خورد.

این گروه مقاومت بار دیگر اعلام کرد: با وجود جنایت‌های اشغالگران صهیونیستی، همچنان به دفاع از ملت فلسطین ادامه خواهیم داد.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی سه شنبه شب به مناطق مختلف نوار غزه حمله کردند.

رسانه های فلسطینی و عربی گزارش دادند که جنگنده‌های رژیم اشغالگر چندین منطقه در غرب و مرکز شهر غزه را هدف قرار دادند و به دنبال آن گروه‌های مقاومت نیز شهرک‌های صهیونیستی در اطراف نوار غزه را موشک باران کردند.

در پی این حملات آژیر شلیک راکت در شهرکهای صهیونیستی به صدا در آمد.

ارتش رژیم صهیونیستی سه شنبه شب از آغاز حمله هوایی این رژیم به نوار غزه خبر داد و به دنبال آن پهبادهای ارتش رژیم صهیونیستی نیز ۳ منطقه السفینه، البیدر و مناطق جنوبی محله زیتون در شهر غزه را هدف قرار دادند.

منابع محلی فلسطینی پیش از این از شنیده شدن چندین صدای انفجار در غرب شهر غزه خبر دادند.

پایگاه خبری عبری زبان واللا سه شنبه شب اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی خود را برای حمله گسترده به غزه آماده می‌کند و شاید این حمله امشب انجام گیرد.

به دنبال این اقدام علاوه بر موشک باران سرزمین های اشغالی در پاسخ به حمله هوایی صهیونیست ها به نوار غزه، گردان‌های کتائب «القسام» شاخه نظامی جنبش حماس سحرگاه روز چهارشنبه اعلام کرد که پدافند هوایی‌ این گردان با موشک‌های زمین به هوا به حملات جنگنده‌های رژیم اشغالگر پاسخ داده است.

گروه‌های مقاومت فلسطین سه‌شنبه شب نیز شهرک‌های مجاور نوار غزه را مجددا هدف حملات راکتی خود قرار دادند.

گروه‌های مقاومت فلسطین سه‌شنبه شب بار دیگر شهرک‌های صهیونیست‌نشین در جنوب فلسطین اشغالی را هدف حملات راکتی خود قرار داده‌اند.

شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که روز سه شنبه در مجموع ۳۷ راکت از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان ضمنی به ناکارآمدی سامانه گنبد آهنین گفت که طی ساعات گذشته، تنها ۶ فروند راکت شلیک شده به سمت شهرک‌های مجاور غزه رهگیری شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی از ترس اینکه گروه‌های مقاومت شهرک‌نشینان صهیونیست را هدف قرار دهند، تمامی جاده‌های منتهی به شهرک‌های مجاور باریکه غزه را بستند.

برخی منابع در گفت‌وگو با شبکه اردنی «الغد» از تلاش مصر برای جلوگیری از تنش و درگیری بین ارتش رژیم صهیونیستی و مقاومت در غزه خبر داده و اعلام کردند که قاهره خواستار تسلیم فوری پیکر شهید خضر عدنان به طرف فلسطینی شده است.

عصر روز (سه شنبه) نیز شهرک‌های صهیونیست نشین مجاور نوار غزه واقع در جنوب فلسطین اشغالی، هدف حملات راکتی گروه‌های مقاومت فلسطین قرار گرفت که در نتیجه آن، ۶ شهرک‌نشین زخمی شدند.

در حملات راکتی عصر دیروز سه شنبه که در پی شهادت شیخ «خضر عدنان» در زندان‌های رژیم صهیونیستی انجام گرفته است، شهرک‌های صهیونیست‌نشیبن «سدیروت»، «نیر عام»، «ایرز»، «ایبیم» و «شعار هنیگیف» هدف قرار گرفته‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha