تکمیل زیرساخت‌ها در خراسان جنوبی ضرورت دارد

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی با اشاره به شرایط این استان، بر ضرورت تکمیل و توسعه زیرساخت‌ها تاکید کرد و گفت: تسریع در روند اجرای مصوبات سفرهای اول و دوم رئیس جمهور در نشست با مسوولان نهاد ریاست جمهوری مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، جواد قناعت در دیدارهای جداگانه با معاون اجرایی رئیس جمهور، مسوولان نهاد ریاست جمهوری و مدیران سازمان امور اداری و استخدامی کشور در تهران، مسائل استان را پیگیری کرد.

اجرای مصوبات سفرهای اول و دوم رئیس جمهور در نشست استاندار با معاون اجرایی رئیس جمهور پیگیری شد و ضرورت تسریع در روند اجرای مصوبات سفرها از موضوعات مورد تاکید در این دیدار بود.

همچنین استاندار خراسان جنوبی در دیدار با مدیران سازمان امور اداری و استخدامی کشور به کمبود نیروی انسانی در برخی دستگاه‌های اجرایی استان اشاره کرد و خواستار مساعدت در این زمینه شد.

بنا به این گزارش وی در این نشست‌ها، مجوز استخدام نیروی انسانی برای برخی دستگاه‌ها را اخذ کرد.

قناعت در دیدار با مدیران حوزه‌های مختلف نهاد ریاست جمهوری مسائل استان را به ویژه در حوزه زیرساختی پیگیری کرد.

در این جلسات با اشاره به شرایط استان خراسان‌ جنوبی، قرار گرفتن در مسیر کریدورهای اصلی کشور، خشکسالی‌های پی در پی و همجواری با افغانستان، بر ضرورت تکمیل و توسعه زیرساخت‌ها تاکید شد.

استاندار خراسان جنوبی پیش از این در هفته جاری به منظور پیگیری مسائل استان، با معاون اول رئیس جمهور نیز دیدار کرد و پیگیری مصوبات سفر اول و دوم رئیس جمهور به خراسان جنوبی از جمله دستورکارهای این دیدار بود.

در این نشست ضمن بحث و رایزنی درخصوص مسایل موجود، در مورد اولویت‌های خراسان جنوبی نیز تبادل نظر شد.

پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها، دوبانده‌سازی جاده‌ها، انتقال آب، وضعیت راه آهن، ضرورت تامین زیرساخت‌ها از جمله موضوعاتی بود که در دیدار استاندار با معاون اول رئیس جمهور مورد تاکید قرار گرفت.

سفرهای اول و دوم رئیس جمهور به خراسان جنوبی در شهریور ۱۴۰۰ و آذر ۱۴۰۱ انجام شد که مصوبات راهگشایی در حوزه زیربنایی و اقتصادی برای این استان به همراه داشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha