۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۰۸
کد خبرنگار: 3091
کد خبر: 85099966
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بهره مندی ۹۶ موسسه فرهنگی از طرح‌های کاهش آسیب اجتماعی در خوزستان

اهواز- ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: برای نخستین بار ۹۶ موسسه فرهنگی، هنری و قرآنی در خوزستان از حمایت تبصره ۱۴ در راستای حمایت از طرح‌های حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی بهره مند شدند.

حجت الاسلام رضا کلاه کج روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح‌های این مؤسسه‌ها در ۱۸ شهرستان خوزستان با نظر کارشناسی ۱۵ داور تخصصی و در کمیته ۶ نفری ارزیابی و پس از تصویب از این حمایت بهرمند شدند.

وی با بیان اینکه موسسه‌های فرهنگی، هنری و قرآنی دارای مجوز از سازمان‌های مختلف و ثبت رسمی از این حمایت‌ها بهره مند شدند، ادمه داد: تا پایان هفته جاری تمام مشخصات حمایتی دریافتی موسسه‌ها در سامانه شفافیت منتشر خواهند شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بیان کرد: اعضای کمیته جدول ۱۷ متشکل از نماینده ولی فقیه و امام جمعه به عنوان رییس کمیته و با عضویت سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه، فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و نماینده مجمع نمایندگان استان است.

وی افزود: ویژگی طرح‌های ارسالی باید به صورت خلاقانه، ابتکاری، دارای ایده‌های نو و طرح توجیهی و کاملا قابلیت اجرا داشته باشند و مرتبط با موضوعات کاهش آسیب‌های اجتماعی باشند و گستره فعالیت طرح نیز باید در محدوده استانی، شهرستانی و شهری در نظر گرفته شده باشد.

ماده ۱۴ که به جدول ۱۷ معروف است یک ردیف حمایتی قانون مصوبه مجلس شورای اسلامی است که از طریق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در قالب طرح‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی به موسسه‌های فرهنگی، هنری و قرآنی اختصاص داده می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha