۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۰۶
کد خبرنگار: 2158
کد خبر: 85100079
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار بروجرد: ۴۰ درصد صنعت لرستان در بروجرد قرار دارد

بروجرد - ایرنا - معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: بروجرد دومین شهرستان پرجمعیت لرستان است که ۴۰ درصد صنایع استان در آن قرار دارد.

به گزارش ایرنا، مسلم مرادی روز چهارشنبه در آیین کلنگ زنی نیروگاه سیکل ترکیبی راندمان بالای شهرستان بروجرد اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با وجود همه دشمنی‌ها به دستاوردهای بزرگی دست یافته است.

وی بیان کرد: روز به روز شاهد پیشرفت‌ها در دولت هستیم با پرداخت ماهانه ۱۳ هزار میلیارد تومان بدهی دولت قبل طرح رتبه بندی معلمان آب شرب استان‌های مشکل دار برطرف شد یکی از ویژگی های دولت سیزدهم پرکاری است.

فرماندار بروجرد اضافه کرد: امروز کلنگ نیروگاه سیکل ترکیبی در بروجرد به زمین زده خواهد شد و یک خدمت بزرگ دولت سیزدهم در شهرستان است.

مرادی تاکید کرد: با توجه به اینکه صنعت برق جوابگو نیست، با بهره برداری از این نیروگاه مشکل برق صنعت شهرستان حل خواهد شد.

معاون استاندار لرستان بیان کرد: زیر ساخت برق باعث رونق صنعت در کشور می‌شود.

حمید کشکولی بیان کرد:‌ بروجرد قطب صنعتی لرستان است احداث نیروگاه باعث رونق تولید و اشتغال می‌شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد:‌ مجلس یازدهم وقتی آغاز به کار کرد و تفاهم نامه بعد از ۶ روز بسته شده است امروز بعد از سه سال کلنگ نیروگاه بر زمین زده شد.

فاطمه مقصودی بیان کرد:‌ زمین کشاورزی برای احداث نیروگاه با ۱۲ میلیارد تومان اعتبار از کشاورزان خریداری شده است.

وی ادامه داد: نیروگاه یک پروژه تاثیر گذار در شهرستان است برق صنعتی و خانگی را تامین خواهد کرد سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری مشکل برق نخواهند داشت.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: ساخت پروژه حدود سه سال به طول خواهد انجامید، و اشتغالزایی خوبی خواهد داشت اشتغال و تولید را در بروجرد بیشتر رونق می‌دهد نیروگاه سیکل ترکیبی هیچ مشکل آلودگی نداشته و مصرف آب بسیار اندک دارد.

مقصودی افزود:‌ سرمایه ۲۰ هزار میلیاردی برای احداث نیروگاه هزینه خواهد شد، پشتوانه واقعی نظام مردم هستند مردمی که چشمشان به دست مسوولان دولت و مجلس است سد آبسرد ه به دستور وزیر باید امسال آبگیری شود.

وی اظهار کرد:‌ با اضطراری شدن سد آبسرده باید این سد احداث شود آب شرب و کشاورزی شهرستان بروجرد با سد آبسرده تامین خواهد شد.

مقصودی افزود: اشتغال ۲ هزار و ۵۰۰ نفری در نساجی و فعالیت ۵۰۰ نفر از زنان سرپرست خانوار در واحد دوزندگی نساجی در دولیت سیزدهم محقق شده است.

وی تاکید کرد: هفت سال بدون دلیل سامان کاشی تعطیل شد و امروز ۹۰ درصد به روزرسانی شده که به زودی احیا خواهد شد، اشتغال ۶ هزار نفری در خودروسازی و احداث‌ شهرک صنعتی شماره ۲ بروجرد در اشترینان با تامین زیر ساخت ها صورت می‌گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha