اعتراف شهردار سدیروت به ناتوانی صهیونیست ها در مقابل موشک های مقاومت

تهران-ایرنا- شهردار شهر صهیونیست‌نشین سیدروت، رژیم صهیونیستی را از پاسخ به موشک‌های مقاومت فلسطین ناتوان و گذر این موشک‌ها از گنبد آهنین را نشان‌دهنده قدرت ایران ارزیابی کرد.

به گزارش امروز (چهارشنبه) ایرنا، "آلون دیویدی" شهردار سدیروت در جنوب سرزمین های اشغالی در گفت وگو با رادیو ارتش رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: ۲۲ راکت (از سوی مقاومت) به سدیروت و حومه آن شلیک شد و ما نمی توانیم با وجود این محدودیت های (ناشی از حملات موشکی) به زندگی ادامه دهیم.

وی خطاب به نخست وزیر، وزیر جنگ و کابنیه رژیم صهیونیستی گفت: فلسطینیان در امنیت کامل به ما موشک شلیک می کنند و کابینه (رژیم) اسرائیل فقط تماشاگر است.

این مقام صهیونیست افزود: این وضعیت، پیام بدی برای اسرائیلی ها دارد.

به گزارش ایرنا، اظهارنظر شهردار سدیروت در واقع اعتراف به این موضوع است که رژیم صهیونیستی توان بازدارندگی خود را از دست داده و محور مقاومت به رهبری ایران دست برتر را در منطقه دارد.

به دنبال شهادت روز گذشته (سه شنبه) شیخ "خضر عدنان" اسیر فلسطینی پس از ۸۶ روز اعتصاب غذا در زندان‌های رژیم صهیونیستی و حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه، رزمندگان مقاومت سرزمین های اشغالی را هدف آماج موشک های خود قرار دادند.

به دنبال این حملات، آژیر شلیک راکت در شهرک‌های صهیونیستی به صدا در آمد.

ارتش رژیم صهیونیستی سه شنبه شب از آغاز حمله هوایی این رژیم به نوار غزه خبر داد و به دنبال آن پهبادهای ارتش رژیم صهیونیستی نیز ۳ منطقه السفینه، البیدر و مناطق جنوبی محله زیتون در شهر غزه را هدف قرار دادند.

عصر روز (سه شنبه) نیز شهرک‌های صهیونیست نشین مجاور نوار غزه واقع در جنوب فلسطین اشغالی، هدف حملات راکتی گروه‌های مقاومت فلسطین قرار گرفت که در نتیجه آن، ۶ شهرک‌نشین زخمی شدند.

حملات راکتی عصر دیروز سه شنبه که در پی شهادت شیخ «خضر عدنان» در زندان‌های رژیم صهیونیستی انجام گرفته است، شهرک‌های صهیونیست‌نشیبن «سدیروت»، «نیر عام»، «ایرز»، «ایبیم» و «شعار هنیگیف» هدف قرار گرفته‌اند.

منابع خبری اکنون از آرامش نسبی و شکننده در نوار غزه و سرزمین های اشغالی خبر دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha