۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۵۸
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85100124
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حماس: گروههای مقاومت وحدت ملی و میدانی را به تصویر کشیدند

تهران-ایرنا- سخنگوی جنبش حماس با تقدیر از پاسخ "اتاق عملیات مشترک" گروههای مقاومت فلسطین در غزه به تجاوزگری و جنایت های رژیم صهیونیستی تاکید کرد که این حماس همچنان شمشیر و سپر ملت فلسطین باقی خواهد ماند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری سما، حازم قاسم سخنگوی جنبش حماس از اقدام اتاق عملیات مشترک در پاسخ به جنایت ترور شهید شیخ خضر عدنان از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین تقدیر و تشکر کرد.

وی همچنین از حمایت های ملت فلسطین از مقاومت تمجید و تاکید کرد که اتاق عملیات مشترک و گروه های مقاومت در نوار غزه در این دور از نبرد علیه اشغالگران، جلوه ای از وحدت ملی و میدانی شرافتمندانه را به تصویر کشیدند.

وی خاطرنشان کرد که جنبش حماس در تمامی زمینه های نظامی، سیاسی و رسانه ای نقش ایفا کرد تا دشمن صهیونیستی بهای جنایت خود را پرداخت کند.

حازم قاسم گفت که حماس حامی اسرا و شمشیر و سپر ملت فلسطین در هر نقطه ای خواهد بود.

شیخ "خضر عدنان" اسیر فلسطینی پس از ۸۶ روز اعتصاب غذا در زندان‌های رژیم صهیونیستی دیروز به شهادت رسید. در پی این جنایت، مبارزان فلسطینی حملات راکتی خود را عصر دیروز سه شنبه به شهرک‌های صهیونیست‌نشیبن «سدیروت»، «نیر عام»، «ایرز»، «ایبیم» و «شعار هنیگیف» در سرزمین های اشغالی آغاز کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز مناطق مختلف غزه را هدف حملات هوایی و توپخانه ای خود قرار داد که بار دیگر با پاسخ موشکی رزمندگان مقاومت روبرو شد.

به دنبال این حملات موشکی، آژیر شلیک در شهرک‌های صهیونیستی به صدا در آمد.

براساس گزارش منابع خبری، اکنون از آرامش در نوار غزه برقرار شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha