۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۴۳
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85100652
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معلمان پیشگام در ترویج ارزش‌های ناب ایرانی اسلامی هستند

سنندج- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: معلمان در ترویج ارزش‌های ناب ایرانی و اسلامی پیشگام و پیشقدم بوده و هستند.

به گزارش ایرنا، مهدی رمضانی روز چهارشنبه در آیین نمادین سپاس معلم در سنندج اظهار کرد: جایگاه و مقام معلم هیچ وقت در قالب تعاریف نمی گنجد؛ چون معلمی ریشه در مقام ربوبیت حضرت حق و مقام نبوت به ویژه منبعث از جایگاه نبی مکرم اسلام (ص) دارد.

وی افزود: معلمان ما همواره در ترویج ارزش‌های ناب ایرانی و اسلامی پیشگام و پیشقدم بوده‌اند و این امر در شهدای فرهنگی ما که جان خود را در راه امنیت و آرامش این سرزمین صرف کرده‌اند بیش از همه متجلی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ادامه داد: جامعه مدیون معلم است چون هر کس در هر مقام و منصبی، از معلم رشد و تعالی گرفته است لذا باید فرهنگ تکریم معلم در جامعه ترویج داده شود.

گرامیداشت مقام معلم از شئون الهی است

معلمان پیشگام در ترویج ارزش‌های ناب ایرانی اسلامی هستند

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان نیز در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و تبریک هفته مقام معلم اظهار کرد: گرامیداشت مقام معلم از شئون الهی است و در دین مبین اسلام وظیفه گرانقدر و ارزشمندی به شمار می رود.

هاشم ناظمی جلال افزود: اولین معلم بشریت، خداوند متعال و دومین آن، پیامبر اکرم(ص) است و در عظمت و منزلت مقام معلم همین بس که بزرگ‌ترین معلم جهان بشریت، حضرت رسول خاتم (ص) به این ویژگی خود افتخار می‌ کردند.

وی با اشاره به گستره فعالیت نظام تعلیم و تربیت گفت: معلمان ما از دورترین روستاها تا قلب شهرها فرایند تعلیم و تربیت را با تمام وجود به انجام می رسانند تا آینده این سرزمین همچنان روشن و تابان باشد.

در این آیین ضمن اجرای سرود همگانی سپاس معلم توسط دانش آموزان، اجرای برنامه های فرهنگی هنری توسط دانش آموزان، تقدیر از معلمان آموزشگاه توسط مسئولان و دانش آموزان، زنگ سپاس معلم هم صدا با سایر مدارس استان توسط مسئولان حاضر نواخته شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha