۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۷:۳۳
کد خبرنگار: 996
کد خبر: 85100736
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار بروجرد: توسعه و پیشرفت کشور مهمترین هدف شوراها است

بروجرد - ایرنا - معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: توسعه و پیشرفت کشور مهمترین هدف بوده و امروز وظیفه شوراها مشارکت دادن مردم برای سرعت بخشیدن به پیشرفت کشور است.

به گزارش ایرنا، مسلم مرادی روز چهارشنبه به مناسبت روز ملی شوراها در محل شوراهای شهرستان بروجرد افزود: اصل فعالیت شوراها، واگذاری عرصه مدیریت محلی به منتخبان مردم است.

وی اظهار کرد: اعضای شورا، منتخبان مردم هستند که توانستند با آرای مردم بار سنگین نمایندگی، برنامه ریزی و تصمیم گیری را بر عهده بگیرند تا موجب اصلاح امور، بهبود زندگی مردم و حفظ و ارتقای جایگاه این نهاد ارزشمند شوند.

فرماندار بروجرد بر جایگاه بسیار مهم و تاثیرگذار شورای اسلامی شهر و شهرداری در خدمت رسانی به مردم و کسب رضایت شهروندان تاکید کرد و ادامه داد: از مهمترین عوامل دستیابی به رضایت مردم و خدمت رسانی مناسب، تعامل، همکاری، توجه به قانون و برنامه ریزی صحیح در مجموعه مدیریت شهری است.

وی رشد و توسعه شهر و روستا را در گرو همدلی و وحدت و همفکری جهت حل مسائل و مشکلات مردم دانست و اضافه کرد: بهره گیری از حداقل فرصت برای حداکثر خدمت رسانی را نشان از درایت، هوشمندی و مسوولیت پذیری اعضای شورای اسلامی شهر است.

مرادی تصریح کرد: همواره بر وجود برنامه‌ای مدون و متمرکز تاکید شده و باید از ظرفیت نخبگان و صاحب نظران حوزه شهری و روستایی جهت رضایتمندی مردم و پیشبرد برنامه‌های مثبت و کارگشا برای شهرستان بهره ببرید.

رییس شورای اسلامی شهر بروجرد نیز در این جلسه بیان کرد: همایش روز ملی شوراها با حضور محمد جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور ۱۴ اردیبهشت ماه در بروجرد برگزار می‌شود.

مجمد پاپی نژاد بیان کرد: همچنین با حضور معاون عمران وزیر کشور مرکز پژوهش و مطالعات شورای اسلامی شهر و شهرداری بروجرد راه‌اندازی می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha