زیرساخت‌های صنعتی شدن شهرستان‌های سلسله و دلفان فراهم است

خرم آباد- ایرنا- نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان‌های سلسله و دلفان زیرساخت‌های صنعتی شدن را دارند اما تاکنون به توسعه صنعت در آنها هیچ توجهی نشده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یحیی ابراهیمی روز چهارشنبه در آیین کلنگ‌زنی کارخانه استیل کورد در شهرک صنعتی شهرستان سلسله، اظهار داشت: صنعت در جایی شکوفا می‌شود که آب وجود داشته باشد اما متولیان امر در سال‌های گذشته بدون توجه به این مقوله، صنعت را به شهرهای فاقد آب بردند که اکنون به معضلی تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه شهرستان‌های سلسله و دلفان زیرساخت‌های لازم برای صنعتی شدن را دارند، افزود: انتظار می‌رود در شهرستانی که محروم‌تر است و از جمعیت بیشتری نیز برخوردار است در حوزه صنعت اتفاقات خوبی رقم بخورد.

ابراهیمی با اشاره به شناسایی ۵۸‌ رگه معدنی در لرستان، عنوان کرد: در شهرستان دلفان ۲ هزار هکتار منابع از مواد معدنی و فلز مس کشف شده است که انتظار داریم صنایع، معادن و فلزات در این زمینه سرمایه‌گذاری‌های لازم را در این شهرستان داشته باشد.

وی با بیان اینکه سراسر لرستان معادن فلزات نایابی چون طلا، مس و منیزیم را داراست، افزود: شناسایی و سرمایه‌گذاری در این معادن می‌تواند ارزش افزوده خوبی برای استان داشته باشد.

ابراهیمی با قدردانی از زحمات فرماندار، دستگاه قضا و نیروی انتظامی شهرستان برای رفع معضلات اجتماعی آب این واحد صنعتی در شهرک صنعتی شهرستان، عنوان کرد: شهرستان‌های سلسله و دلفان در حالی که نیروی انسانی و منابع طبیعی لازم را دارا هستند اما تاکنون هیچ کارخانه و طرح صنعتی در آنها ایجاد نشده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha