موسوی: شرایط اردوی تیم ملی والیبال بهتر شده/ غیبت میلاد به ما ضربه می‌زند

تهران- ایرنا- کاپیتان تیم ملی والیبال که پارسال در اعتراض به کمبودها از تیم ملی انصراف داده بود، گفت: امسال شرایط اردو و رسیدگی بهتر شده اما برای موفقیت باید این حمایت‌ها بیشتر شود.

به گزارش چهارشنبه‌شب ایرنا، محمد موسوی کاپیتان تیم ملی والیبال در حاشیه تمرین این تیم برای حضور در لیگ ملت‌ها درباره حضور بازیکنان جوان در تیم گفت: تیم ملی والیبال از گذشته تا به امروز و آینده پتانسیل خوبی دارد. بچه‌های بااستعداد و جوان خوبی در تیم حضور دارند، البته بازیکنان بزرگی مانند میلاد عبادی‌پور را در اختیار نداریم که قطعا به تیم ضربه خواهد زد.

موسوی افزود: البته بازیکنان جوان هم‌پستی میلاد باید سعی کنند جای او را پر کنند. همه در حال تلاش هستند و شرایط نسبت به سال گذشته بهتر است. زحمت‌مان را می‌کشیم و امیدوارم شرایط مدیریتی به سمتی پیش برود که حمایت بیشتری از تیم شود تا نتیجه بهتری بگیریم،. چون این دو بخش به هم ارتباط دارند و لازم و ملزوم یکدیگر هستند.

وی درباره اینکه به نظر می‌رسد کاهش وزن زیادی داشته، اضافه کرد: من وزنم همیشه ۹۵ کیلو بوده اما الان ۹۴کیلو است. بعد از لیگ تمرین نکردم و این شاید تاثیرگذار بوده اما وزنم تقریبا همان است.

موسوی درباره بازگشت دوباره به تیم ملی هم افزود: آقای عطایی(سرمربی) به واسطه آقای کارخانه به من زنگ زدند و گفتند دوباره امسال بیا و کمک کن ولی گفتم که من همیشه برای کمک کردن هستم اما شرایط را باید طوری ببینم که بتوانم کمک کنم. درباره شرایط با آقای عطایی صحبت کردیم، یک سری مسائل فنی بود که بتوانیم از تمام ظرفیت‌ بازیکنان استفاده کنیم و کاری به سن و سال و جوان و پیر نداشته باشیم.

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ادامه داد: همچنین به دلیل پروازهای طولانی و متعددی که در لیگ ملت‌ها و بعد برای شرکت در انتخابی المپیک داریم، درخواست کردم از پروازهای بهتری استفاده کنیم. شرایط اقتصادی و قیمت دلار را می‌دانیم اما یک بازیکن ۲متری یا ۲ متر و ۱۰ سانتی اگر در صندلی‌های معمولی پرواز بنشیند، پس از رسیدن باید یک هفته استراحت و ریکاروی کند تا به شرایط بازی برسد.

موسوی اضافه کرد: سال گذشته هم گفتم مکمل در اردو نیست، خیلی سروصدا شد و گفتند موسوی به دلیل مکمل به اردو نیامده است. مکمل فقط یک بخش بود، اینطور نبود که به خاطر مکمل به اردو نیایم. خودم مکمل دارم و شاید از مکمل‌هایی که در اردو می دهند، استفاده نکنم. دغدغه من برای همه تیم بود. الان بچه‌ها در هتل استراحت می‌کنند اما سال گذشته در خوابگاه فدراسیون بودیم و تیم‌های نوجوانان هم تمرین داشتند و شرایط برای استراحت خوب نبود و خیلی از چیزهای دیگر هم وجود داشت.

وی با بیان اینکه امسال شرایط بهتر است، گفت: گام‌هایی در حال برداشته شدن است که متوجه شویم این تیم ملی مهم است. در گذشته تیم ملی خیلی مهم بود اما الان این اهمیت دادن به تیم کمرنگ‌تر شده است. مردم والیبال را دوست دارند و دنبال می‌کنند، با وجود اینکه دو سال بود در تیم ملی نبودم اما مردم وقتی من را در خیابان می‌بینند، می‌گویند چرا شرایط تیم اینطور شده و بیایید کمک کنید. این در حالی است که سال گذشته به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها رفتیم اما مردم این ذهنیت را دارند که تیم ضعیف شده است. امیدوارم کاری بکنیم والیبال مثل سال‌های گذشته نقل محافل بشود و مردم در خانه‌هایشان تماشا کنند و از بازی تیم لذت ببرند و نتایج خوبی بگیریم.

کاپیتان تیم ملی والیبال در پایان درباره هم تیمی بودن با پاول متئوس وییِسکی دستیار جدید بهروز عطایی افزود: من با او هم تیمی بودم و سه چهار سال در تیم بزرگسالان لهستان و تیم بزرگسالان بانوان آلمان دستیار ویتالی هنین بوده و امسال هم سرمربیگری را شروع کرده و در پلاس لیگا سرمربی یک تیم است. از سالی که هم تیمی بودیم با هم در ارتباط هستیم. یک مربی به روز است و با والیبال دنیا آشناست. قرار نیست کار خاصی بکند و هدف این است که به تمرینات یک شکل بهتری بدهد و تجربه سال‌های بازی، کاپیتانی و مربیگری را در اختیار ما بگذارد و فکر کنم بتواند به تیم کمک کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha