۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۶:۲۳
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85100973
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نتایج یک نظرسنجی: ۷۱ درصد پاسخگویان منتقد عملکرد امنیتی نتانیاهو هستند

تهران- ایرنا- نتایج یک نظرسنجی جدید در فلسطین اشغالی نشان می‌دهد که ۷۱ درصد از شرکت کنندگان، عملکرد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مسائل امنیتی را بد و ضعیف اعلام کردند.

به گزارش بامداد پنجشنبه ایرنا از خبرگزاری سما فلسطین، شبکه عبری کان گزارش داد بر اساس نتایج یک نظرسنجی، کابینه قبلی رژیم صهیونیستی به رهبری نفتالی بنت و یائیر لاپید بهتر با تهدیدات غزه برخورد کرده است.

بر اساس این گزارش، ۷۱ درصد از شرکت کنندگان در این نظر سنجی عملکرد نتانیاهو در مسائل امنیتی را بد و ضعیف اعلام کردند و معتقدند که کابینه لاپید - بنت بهتر با مسائل امنیتی برخورد کرده است.

همچنین نتایج این نظرسنجی نشان داده است که ۴۳ درصد از شهرک نشینان از آغاز عملیات نظامی علیه نوار غزه حمایت می‌کنند در حالی که ۳۴ درصد مخالف چنین اقدامی هستند.

شبکه کان رژیم صهیونیستی افزوده است: ارزیابی‌های سیستم امنیتی نشان می‌دهد که دور بعدی نبرد با غزه دور نیست.

برخی رسانه‌های رژیم صهیونیستی بامداد چهارشنبه از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم به دلیل آن چه که ناتوانی در مقابله با قدرت نظامی و حمله نیروهای مقاومت خواندند، انتقاد کرده بودند.

در همین رابطه به دنبال مخالفت وزیر تندرو امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و اعضای حزب او با مشارکت در جلسه کنست در اعتراض به ناتوانی کابینه و ارتش این رژیم در پاسخگویی به حملات راکتی مقاومت فلسطین از نوار غزه، حزب لیکود و «عوتسما یهودیت» یکدیگر را تهدید به قطع همکاری در کابینه ائتلافی کردند.

به گزارش ایرنا، شیخ خضر عدنان از رهبران اسیر جنبش جهاد اسلامی فلسطین در کرانه باختری روز سه‌شنبه پس از ۸۶ روز اعتصاب غذا در زندان‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسید و در پی این جنایت، مبارزان فلسطینی حملات راکتی خود را عصر سه‌شنبه به شهرک‌های صهیونیست‌نشین از جمله «سدیروت»، «نیر عام»، «ایرز»، «ایبیم» و «شعار هنیگیف» در سرزمین‌های اشغالی آغاز کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز مناطق مختلف غزه را هدف حملات هوایی و توپخانه‌ای خود قرار داد که بار دیگر با پاسخ موشکی رزمندگان مقاومت روبرو شد. هم اکنون با میانجیگری برخی طرف‌ها، آرامش در غزه برقرار شده است.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس روز چهارشنبه بر لزوم تحویل دادن پیکر شهید «شیخ خضر عدنان» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین به خانواده وی تاکید کرد و گفت که مقاومت برای هرگونه سناریوی احتمالی در نبرد با دشمن صهیونیست آماده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha