۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۳:۴۶
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85101010
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار لرستان: مدیران دولت سیزدهم به کار در ساعات اداری اکتفاء نکنند

خرم آباد- ایرنا- استاندار لرستان گفت: مدیران در دولت سیزدهم نباید صرفا به ساعت اداری هشت تا ۲ بعدازظهر اکتفا کنند بلکه برای رسیدگی به مشکلات مردم لازم است مقداری بیشتر از حد معمول و در چارچوب قواعد اداری پیگیر باشند.

به گزارش چهارشنبه شب ایرنا از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، فرهاد زیویار با اشاره به برگزاری جلسه شورای فرمانداران و بخشداران، اظهار کرد: در این جلسه مراوده و تبادل‌نظر ۳۴ بخش استان انجام و گزارش اقدامات حوزه معاونت سیاسی ارائه شد.

وی افزود: در این جلسه بر موضوع کار جهادی، نه کار اداری، تاکید شد و این عبارت به معنای این است که مدیران در دولت سیزدهم نباید صرفا به ساعت اداری هشت تا ۲ بعدازظهر اکتفا کنند بلکه مدیران دستگاه‌های اجرایی برای رسیدگی به مشکلات مردم و گره هایی موجود لازم است مقداری بیشتر از حد معمول و در چهارچوب قواعد اداری پیگیر باشند.

زیویار عنوان کرد: در این جلسه همچنین گزارشی از عملکرد دهیاران از طرف مدیرکل محترم امور روستایی معاونت عمرانی ارائه و در خصوص نحوه انتخاب دهیاران بحث و تبادل نظر شد.

وی بیان کرد: در بخش مناسبات فرهنگی با تاکید بر پیگیری کنگره شهدا که جزو مأموریت‌ها و کارهای اساسی لرستان است، مباحث مربوط به هویت، حاشیه نشینی و مبارزه با فقر و فقر مطلق از موضوعاتی بود که در حوزه دفتر امور اجتماعی استانداری لرستان مطرح شد.

استاندار لرستان با اشاره به شعار سال، مهار تورم و رونق تولید، اظهار کرد: در سطح استان برنامه هایی در رابطه با این موضوع تدارک دیده شده و در این جلسه به تشریح شعار مردمی سازی در دولت پرداخته شد که به این منظور لازم است در سطح استان متناسب با مرکز ساز و کار و ساختار اداری مناسب تدارک دیده شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha