بازی حیثیتی چادرملو اردکان مقابل استقلال خوزستان

یزد- ایرنا- تیم فوتبال چادرملو اردکان که شانس خود را به عنوان تیم دوم برای رسیدن به مرحله پلی‌آف لیگ آزادگان از دست داده در یک بازی حیثیتی در خانه میزبان تیم مدعی استقلال خوزستان است.

به گزارش ایرنا، از هفته سی و یکم مسابقات فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور ( جام آزادگان ) امروز ( پنجشنبه ) ۱۴ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۷:۳۰ تیم چادرملو اردکان در حضور تماشاگران در ورزشگاه شهید نصیری میزبان تیم مدعی استقلال حوزستان است.

تیم چادرملو اردکان در صورت نتیجه‌گیری در هفته‌های گذشته می‌توانست پس از تیم شمس آذر قزوین جدی‌ترین مدعی صعود به لیگ برتر باشد هم‌اکنون با کسب با ۴۳ امتیاز در رده ششم ایستاده و کار بسیار سختی برای صعود در گروه دارد.

همچنین تیم استقلال خوزستان با ۵۰ امتیاز در جایگاه دوم لیگ است و برای تثبیت جایگاه خود باید به سه امتیاز این دیدار دست یابد و این مسابقه برای میهمان از اهمیت و حساسیت زیادی برخوردار است که اگر پیروز از میدان خارج شود برای راهیابی به لیگ برتر خیلی امیدوار می‌شود.

سه مسابقه چادرملو تا پایان لیگ

تیم چادرملو اردکان در ۲ مسابقه گذشته خود یعنی در هفته سی‌ام لیگ آزادگان با نتیجه سه بر یک در خارج از خانه مقابل تیم صعود کرده شمس آذر قزوین شکست خورد و هفته پیش از آن نیز در برابر میهمان خود یعنی مس شهربابک به تساوی یک بر یک داد.

هم اکنون تیم نماینده قزوین با ۶۱ امتیاز به قهرمانی زود هنگام در لیگ آزادگان دست یافته و به لیگ برتر صعود کرده است و سایر تیم‌ها برای کسب جایگاه دومی و صعود به لیگ برتر تلاش می‌کنند که رقابت در بالای جدول خیلی نزدیک، نفس‌گیر و حساس است.

بعد از تیم صعود کرده شمس آذر قزوین هم‌اکنون تیم استقلال خوزستان با ۵۰ امتیاز، تیم فجر شهید سپاسی شیراز با ۴۶، تیم سایپا تهران با ۴۶ امتیاز و تفاضل گل کمتر، تیم خیبر خرم آباد با ۴۴ و چادرملو اردکان با ۴۳ امتیاز به ترتیب در مکان‌های دوم تا ششم جدول رده بندی قرار دارند.

مسابقه ۲ تیم چادرملو اردکان و استقلال خوزستان را امرور از ساعت ۱۷:۳۰ پیام حیدری با کمک‌ فرهاد فرهاد پور و بهزاد پناهی قضاوت می‌کنند، مسعود حقیقی داور چهارم این دیدار است و همچنین کار نظارت داوران بر عهده اسماعیل صفیری است.

بازی حیثیتی چادرملو اردکان مقابل استقلال خوزستان

تیم چادرملو اردکان با وجودی که در فصل جاری رقابت‌ها با به کارگیری کادرفنی و بازیکنان غیربومی برای رسیدن به لیگ برتر کشور هزینه‌های زیادی را صرف کرده تاکنون به نتایج مطلوب نرسیده و این شرایط موجب رنجش خاطر جامعه ورزش به خصوص علاقه مندان به فوتبال شده است.

تیم چادرملو اردکان تا پایان لیگ امسال سه مسابقه حساس به ترتیب مقابل تیم‌های استقلال خوزستان، چوکاتالش و خلیج فاس ماهشهر پیش‌رو دارد که برای رسیدن به پلی آف راهی جزء شکست حریفان ندارد و همچنین با توجه به وضعیت جدول باید به دنبال نتایج دیگر تیم‌ها باشد.

در این رقابت‌ها تیم‌های خیبر خرم‌آباد، پارس جنوبی‌جم، چوکا تالش، شهرخودرو مشهد، قشقایی شیراز (چادرملو اردکان)، آرمان‌گهر سیرجان، شمس‌آذر قزوین، خوشه طلایی ساوه، شاهین بندرعامری، استقلال ملاثانی (پرسپولیس خوزستان)، سایپا، دریا بابل، استقلال خوزستان، شهرداری همدان، ون‌پارس اصفهان، فجرسپاسی شیراز، مس شهر بابک و شهرداری آستارا حضور دارد.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با خرید امتیاز باشگاه قشقایی شیراز در فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور پیدا کرد و همچنین سعید اخباری به عنوان سرمربی تیم فوتبال چادرملو برگزیده شد.

۲ تیم یزد در لیگ فوتبال کشور

هم‌اکنون تیم‌ فوتبال چادرملو اردکان در لیگ دسته اول، تیم شهید قندی در لیگ دسته دوم و تیم‌ یزدلوله در لیگ دسته سه کشور به نمایندگی از این استان حضور دارد که قطعا سهم یزدی‌ها در سطح بالای این رشته قابل قبول نیست.

ظرفیت‌های بسیار خوبی در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد وجود دارد که اگر زمینه مشارکت صنایع و معادن در ورزش و این رشته‌ها حتی در چارچوب قوانین وضع شده فراهم شود شاهد یک تحول بزرگ و نقش‌آفرین در توسعه و تعالی فعالیت‌های مرتبط همراه با امور فرهنگی خواهیم بود.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارد و این استان با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی و ۲ هزار فضای ورزشی باز و مسقف در ۱۱ شهرستان در اختیار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha