برنامه های هفته هلال احمر در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

یاسوج - ایرنا - مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجرای ۳۰ عنوان برنامه همزمان با روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر در استان پیش بینی شده است.

به گزارش ایرنا،کاظم فلاحی دوست چهارشنبه شب در شورای اداری جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه از شانزدهم تا بیست و دوم اردیبهشت ماه به عنوان هفته هلال احمر نام‌گذاری شده تاکید کرد:اعزام کاروان سلامت ویزیت رایگان، برپایی چادر سلامت با محوریت غربالگری تست قند و فشار خون، طرح نیابت و بازدید از سرای سالمندان از مهمترین برنامه های این هفته است.

وی بیان کرد:اجرای پروژه‌های حمایتی و داوطلبی در راستای کمک به محرومان، نیازمندان و بیماران، برگزاری طرح حمایت ماندگار(اهدای خون) در سطح شعب استان با هماهنگی سازمان انتقال خون استان، برپایی دوره‌های آموزشی در حوزه داوطلبان و فراخوان عضویت در کانون‌های دانشجویی،دانش آموزی و جوانان از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده به‌ منظور گرامیداشت هفته هلال احمر در کهگیلویه و بویراحمد است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویر احمد خاطرنشان کرد: همچنین برگزاری مانورهای امدادی، بررسی وضعیت آمادگی پایگاه‌ها جاده ای و کوهستان نیز همزمان با هفته هلال احمر در استان پیش بینی شده است.

فلاحی دوست تاکید کرد:همایش پیاده‌روی خانواده ، برگزاری مسابقات فرهنگی امدادی و ورزشی،معرفی نجاتگر ورزشکار دو با طناب جمعیت هلال احمر استان به مرحله کشور جهت ثبت رکورد جهانی ،برپایی نمایشگاه‌های توانمندی جمعیت هلال احمر در طول هفته، حضور مدیر عامل و معاونان جمعیت در برنامه‌های آموزشی صدا و سیما مرکز استان و خبرگزاری ها از دیگر برنامه های پیش رو در این هفته است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برنامه های هفته هلال احمر در استان با آیین های معنوی چون گلباران و عطر افشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدای امدادگر و ایثارگر جمعیت هلال احمر استان، دیدار با نماینده رهبر انقلاب در استان و دیدار با استاندار آغاز خواهد شد.

وی عنوان کرد: نصب بنر هفته هلال احمر در معابر و میدان‌های اصلی شهر، درج پیام‌های آموزشی در روزنامه‌ها و سایت های استانی محلی از دیگر برنامه های هفته هلال در استان میباشد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha