۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۵۸
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85101113
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حجاج زنجانی از فرودگاه زنجان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند

زنجان - ایرنا - مدیرکل حج و زیارت استان زنجان گفت: حجاج زنجانی طبق برنامه ریزی اولیه، نهم، دهم و یازدهم خرداد سال جاری از فرودگاه استان به سرزمین وحی اعزام می شوند.

ابراهیم احدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پرواز حاجیان زنجانی به حج تمتع امسال در تاریخ های یاد شده با ۶ پرواز از فرودگاه زنجان به فرودگاه مدینه انجام می شود.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر ظرفیت کاروان های اعزامی به حج تمتع تکمیل و ثبت نام آنها انجام شده است، اضافه کرد: معاینات حجاج زنجانی نیز طبق برنامه به پایان رسیده است و در زمان حاضر پیگیر برگزاری همایش آموزشی و برنامه های فرهنگی برای گروه های هدف هستیم.

این مسوول در خصوص اعزام حج مفرده از فرودگاه زنجان، گفت: اگر مقرر شود اعزام حج مفرده به صورت هوایی انجام گیرد این مهم از فرودگاه استان انجام خواهد شد.

وی اظهار داشت: این موضوع در اولویت های سازمان حج و زیارت قرار دارد و از طرفی وجه بین المللی بودن فرودگاه زنجان نیز بیشتر متاثر از همین سفرهای زیارتی است.

این مسوول خاطر نشان کرد: در زمان حاضر شمار متقاضیان اعزام به حج عمره در سطح کشور و استان رقم بالایی است که در صورت تحقق این امر مهم می توان به اعزام تدریجی آنها امیدوار بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha