۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۲۲
کد خبرنگار: 2158
کد خبر: 85101242
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

هزار میلیارد تومان بودجه برای شهرداری بروجرد پیش‌بینی شد

بروجرد - ایرنا - شهردار بروجرد گفت: هزار میلیارد تومان بودجه شهرداری بروجرد در سال جاری پیش‌بینی شده است که تلاش می‌کنیم بروجرد جزو بهترین شهرهای غرب کشور قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا یحیی عیدی بیرانوند روز پنجشنبه در همایش ملی روز شوراها که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد بروجرد برگزار شد، افزود: شهرداری بروجرد با ۱۵۰ میلیارد بدهی تحویل گرفته شد که با مساعدت اعضای شورای شهر بودجه ۱۴۰۱ با ۵۰۰ میلیارد تومان محقق شد، تنها شهرداری هستیم که هیچ بدهی نداریم.
وی اظهار کرد: با تلاش و کوشش فراوان ۲۵ هکتار به سرانه فضای سبز شهری بروجرد اضافه شده و در حوزه مختلف شهری تقریبا ۱۰۰ پروژه عمرانی در بروجرد تعریف شده است.
عیدی بیرانوند افزود: شهرداری بروجرد به سمت بهره مندی از نخبگان و دانشگاهیان در آبادانی شهر بروجرد حرکت می کند، مرکز پژوهش و مطالعات شهرداری و شورای شهر به همین منظور راه اندازی شده است.
رییس شورای اسلامی شهر بروجرد گفت: استفاده از فکر و هنر و اندیشه دیگران سفارش بزرگان است، برای استفاده از اندیشه و فکر نخبگان و دانشگاهیان مرکز پژوهش و مطالعات شورای اسلامی شهر راه اندازی شد.
محمد پاپی نژاد افزود: برای آبادانی شهر از نقطه نظرات و انتقادات و پیشنهادات همه شهروندان بهره خواهیم برد.
وی اظهار کرد: شورای اسلامی شهر بروجرد بنای کار را بر خرد جمعی قرار داده و با همفکری و همدلی کارها را پیش برده و خواهند برد.

به گزارش خبرنگار ایرنا امروز پنجشنبه با حضور مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور
ساختمان شهرداری جهان آباد، مسیر پیاده راه تپه شهدا افتتاح و به بهره برداری رسید، همچنین مرکز پژوهش و مطالعات شورای شهر و شهرداری بروجرد آغاز به کار کرد.
در این مراسم معاون عمرانی استاندار لرستان و عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار بروجرد و شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از نخبگان و دانشگاهیان حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha