۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۲۷
کد خبر: 85101295
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ترکیب هیات داوران جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی جنوب کرمان مشخص شد

جیرفت- ایرنا- شهرام کرمی، کوروش زارعی، سیروس همتی و علیرضا استادی چهار نفری هستند که به عنوان هیات داوران جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی جنوب کرمان انتخاب شدند.

دبیر جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی جنوب کرمان روز پنجشنبه با اعلام این خبر در گفت و با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: جدول برگزاری این جشنواره از افتتاحیه، روزهای اجرا و اختتامیه نیز برنامه ریزی شده است.

علی‌محمد رادمنش افزود: این جشنواره در ۱۹ اردیبهشت از ساعت ۹ تا ۱۰ با برگزاری افتتاحیه آغاز به کار می کند و از ساعت ۱۶ تا ۲۳ نمایش های منتخب به اجرا در پارک ولیعصر (عج) جیرفت می پردازند.

وی ادامه داد: در روز ۲۰ اردیبهشت نیز گروه های نمایش خیابانی از ساعت ۱۰ تا ۱۲ ظهر در مدارس جیرفت به اجرای برنامه می پردازند و در ساعت ۱۶ تا ۲۳ نیز همچون روز قبل در پارک ولیعصر(عج) جیرفت اجرا خواهند داشت.

دبیر جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی جنوب کرمان اضافه کرد: در روز پنجشنبه و آخرین روز جشنواره یک کارگاه آموزشی در نوبت صبح برگزار می شود و در ساعت ۱۹ هم جشنواره با مراسم اختتامیه به کار خود پایان می دهد.

ترکیب هیات داوران جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی جنوب کرمان مشخص شد

شهرام کرمی یکی از اعضای هیات داوران این جشنواره ملی، نویسنده، کارگردان، منتقد، مدرس دانشگاه و مدیر هنری است. او دارای مدرک کارشناسی نمایش با گرایش ادبیات نمایشی و کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشکده هنر و معماری است. همچنین وی در سال ۱۳۹۴ موفق به دریافت نشان درجه یک هنری (معادل دکتری) شد. کرمی اینک عضو پیوسته « انجمن صنفی نمایشنامه نویسان خانه تئاتر» و « انجمن صنفی کارگردانان خانه تئاتر» و «انجمن نویسندگان کودک و نوجوان» است.

کوروش زارعی یکی دیگر از اعضای هیات داوران این جشنواره، بازیگر سینما و تلویزیون، کارگردان و دبیر جشنواره تئاتر فجر بوده؛ وی فارغ التحصیل کارشناسی رشته هنرهای نمایشی و هم اکنون عضو انجمن بازیگران و کارگردانان خانه تئاتر ایران و مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان تهران است.

سیروس همتی دیگر عضو هیات داوران جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی، بازیگر، کارگردان، معلم بازنشسته، نمایش ‌نامه‌نویس و طراح صحنه است. او فارغ التحصیل کارشناسی رشته ریاضی از دانشگاه تربیت معلم است که از ۱۷ سالگی وارد تئاتر شد.

علیرضا استادی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر دیگر عضو هیات داوران جشنواره است که فارغ التحصیل کارشناسی رشته نمایش از دانشکده هنر و معماری است و از ۲۵ سالگی با تئاتر شروع کرد و با سریال «چک برگشتی» وارد قاب تلویزیون شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha