۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۳۵
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85101332
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رئیس سازمان زندان‌ها: مصوبه مولدسازی کمک مطلوبی برای انتقال زندان‌ها به خارج از شهرهاست

سنندج- ایرنا- رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور که در معیت حجت الاسلام اژه ای رییس قوه قضاییه به استان کردستان سفر کرده است گفت: مصوبه مولدسازی کمک مطلوبی برای انتقال زندان‌های داخل بافت شهری به خارج از شهرها است.

به گزارش ایرنا، غلامعلی محمدی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بیجار انتقال زندان این شهرستان به خارج از فضای شهری را لازم خواند و اظهار کرد: مصوبه مولدسازی کمک مطلوبی برای اجرای برنامه‌های عمرانی و انتقال زندان‌ها به خارج از شهرهاست و در تلاش هستیم قانون انتقال زندان‌های داخل بافت شهری به خارج از شهرها را تسریع کنیم.

وی سفرهای استانی رئیس قوه قضاییه را بسیار بابرکت خواند و گفت: آرزوی ما تعطیلی زندان‌ها است و بسیار طالب و خواستار این هستم زمانی به شهری سفر می‌کنم زندان آنجا را تعطیل و مکان آن را به محلی برای بهره‌مندی مردم از خدمات فرهنگی تبدیل کنیم.

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور ادامه داد: بیکاری زمینه‌ساز جرم است و به همین جهت باید تمام تلاشمان را برای رفع بیکاری و توسعه اشتغال صرف کنیم که در سال گذشته به شکل ویژه با اعطای امتیازات و معافیت‌های مالیاتی برای کارآفرینان، زمینه اشتغال‌زایی در زندان‌ها را فراهم ساختیم.

محمدی انتقال زندان بیجار به خارج از فضای شهری را لازم اعلام کرد و گفت: تسریع در اجرای قانون انتقال زندان‌های داخل بافت شهری به خارج از شهرها ضروری است چرا که حضور زندان در بافت شهری و مسکونی موجب آسیب و مشکلات زیادی برای شهروندان می‌شود.

در این نشست سرپرست فرمانداری، رئیس دادگستری و امام جمعه شهرستان بیجار هم گزارشی از وضعیت اقتصادی، اجتماعی و مشکلات شهرستان ارائه دادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha