۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۵۹
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85101333
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مزار شهدای معلم در البرز گلباران شد

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۵۹
کد خبر: 85101333
مزار شهدای معلم در البرز گلباران شد

کرج - ایرنا - مزار شهدای معلم با حضور فرهنگیان، مسوولان و دانش آموزان البرز به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم با شعار" ما مدیون شهداییم " گلباران شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این مراسم معنوی به صورت متمرکز استانی در گلزار شهدای جوادآباد با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و بنیاد شهید استان البرز و با همراهی دانش آموزان مدرسه " شهید علی زنگنه " برگزار شد.

در این آیین دانش آموزان به اهدای گل به شهدای والامقام در این گلزار از جمله معلم شهید " علی زنگنه " پرداختند.

امروز معلمان و دانش آموزان البرز با عطر افشانی و گلباران مزار ۹۳ معلم شهید این استان بار دیگر بر نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و گسترش دامنه آشنایی مردم با زندگینامه و وصایای این عزیزان از طریق رسانه ها ، فضای مجازی ، نشست های بصیرتی و نمایشگاهی تاکید کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز روز پنجشنبه در این آیین گفت: شهدای معلم به معنای واقعی کلمه در ظاهر و عمل معلم بودند.

" علی حجرگشت " اظهار کرد: اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهدا و جانفشانی و از خود گذشتگی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و مدافعین حرم است.

وی یادآورشد: شهدای گرانقدر با اهدا جان خود عزت، اقتدار، امنیت و سربلندی را به ایران اسلامی ارزانی داشتند.

وی با بیان اینکه شهدا رسالت خود را به خوبی انجام دادند و امروز همه ما وظیفه داریم ادامه دهنده راه شهدا با تبعیت محض از ولایت فقیه باشیم، ادامه داد: یکی از برترین عبرت ها از شهیدان توجه به موقعیت و شرایط در هر عرصه و زمان و داشتن بصیرت در انتخاب راه و موضع و حرکت به موقع است.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز تصریح کرد: معلمان شهید نیزبا نثارجان شیرین خویش و قرار دادن آن درطبق اخلاص، به آحاد جامعه بخصوص قشر فرهنگیان و دانش آموزان درس از خودگذشتگی و مقاومت دادند.

وی تاکید کرد: از مکتب شهدا همانند شهید سردار حاج قاسم سلیمانی می توان درس ولایت مداری و سرباز بودن برای کشور، انقلاب و اسلام را فرا گرفت.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha