۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۵۰
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85101337
T T
۷ نفر

برچسب‌ها

رمز ماندگاری نظام جمهوری اسلامی؛ پیوند عمیق مردم و اهل بیت(ع) است

رشت - ایرنا - استاندار گیلان گفت: پیوند عمیقی میان ملت ایران با اهل بیت (ع) وجود دارد که این پیوند رمز ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش ایرنا، اسدالله عباسی روز پنجشنبه در نخستین جلسه هماهنگی ویژه همایش بین‌المللی پیرغلامان اهل‌بیت(ع) در رشت اظهار کرد: دوستی اهل‌بیت(ع) به این سادگی‌ها از قلوب ملت بزرگ ایران خارج نمی‌شود زیرا این پیوند عمیق از دیرباز میان مردم ایجاد شده است.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه در جنگ ترکیبی، روایتی و فرهنگی که امروز با آن مواجه هستیم باید به ارزش‌های دینی و مذهبی اسلام توجه ویژه شود اشاره کرد و افزود: یکی از مهم‌ترین راه‌های صیانت از ارزشها و باورهای دینی در برابر جنگ رسانه‌ای، ترکیبی و فرهنگی توجه و ارادت قلبی به اهل بیت(ع)، سیدالشهدا (ع) و ماه محرم و صفر است.

استاندار گیلان بیان کرد: مردم گیلان یکی از ولایتمدارترین و دیندارترین مردمان ایران زمین هستند که با پیروی از اهل بیت(ع) در دوران دفاع مقدس هشت هزار شهید تقدیم نظام اسلامی کردند.

عباسی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با تبعیت از مکتب اهل بیت و امام حسین(ع) انقلاب اسلامی را تشکیل و جهان اسلام را از ظلم و ستم استکبار نجات دادند و هم‌اینک نیز این مکتب در بین ملت‌های آزادی‌خواه و محور مقاومت رنگ و بوی جدیدی‌ به خود گرفته است.

وی، پیرغلامان اهل‌بیت(ع) را یادگاران و گنجینه‌های معرفت برای نسل جدید دانست و گفت: در روزگاری که دشمن سعی دارد پیوند قلبی میان جوانان این مرز و بوم با اهل بیت(ع) را کاهش دهد، بازگویی ویژگی‌های شخصیتی پیرغلامان و سیره عملی این‌ عزیزان برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن بسیار تاثیرگذار است.

نماینده عالی دولت در گیلان اضافه کرد: برگزاری همایش بین‌المللی پیرغلامان امام حسین(ع) در گیلان برای مردم این استان و دستگاه‌های اجرایی یک افتخار محسوب می‌شود.

استاندار گیلان با اشاره به آمادگی این استان در برگزاری همایش بین‌المللی پیرغلامان اهل‌بیت(ع) بیان کرد: در برگزاری باشکوه این مراسم به برکت پرچم امام حسین(ع) از تمامی ظرفیت استان، سپاه، بسیج و دیگر دستگاه‌های اجرایی بهره‌گیری می‌شود و از هیچ تلاشی در این راستا دریغ نخواهیم کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha