۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۵۳
کد خبر: 85101540
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مراسم بزرگداشت شهید الداغی در بوشهر برگزار شد

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۵۳
کد خبر: 85101540
مراسم بزرگداشت شهید الداغی در بوشهر برگزار شد

بوشهر- ایرنا- با حضور برخی مسئولان استان بوشهر مراسم بزرگداشت شهید حمیدرضا الداغی در مسجد امیرالمؤمنین(ع) بوشهر برگزار شد.

به گزارش ایرنا؛ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر روز پنجشنبه در مراسم بزرگداشت شهدای امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: شهید الداغی، شهید راه غیرت و مردانگی است که اجازه نداد، غیرت به عنوان یکی از مفاهیم فرهنگ علوی در جامعه کم‌رنگ شود.

وی افزود: این شهید بزرگوار با عمل و رفتارش که برخواسته از ایمانش بود نشان داد که غیرت در جامعه اسلامی از چه جایگاه بسیار بالایی برخوردار است به گونه‌ای که حتی حاضر شد جانش را در طبق اخلاص بگذارد اما همچنان غیرت و غیرتمندی زنده باشد.

حجت الاسلام یوسف جمالی تصریح کرد: این که این روزها موضوع بی‌حجاب به عنوان یک جنگ نرم توسط دشمن طراحی شده، نشان می دهد که سنگر به سنگر با مقوله حجاب مقابله می‌کند و با برنامه، حساسیت و غیریت مردان را نشانه گرفته است.

مراسم بزرگداشت شهید الداغی در بوشهر برگزار شد

وی ادامه داد: هر نوع بی‌توجهی و بی‌تفاوتی نسبت به اذیت و آزار بانوان و خواهران دینی جامعه اسلامی، نشانه‌ ضعیف‌شدن غیرت در یک گروه و جامعه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر یادآور شد: دولت و نیروی انتظامی برنامه‌های خوبی در زمینه زیست‌عفیفانه و حجاب در حال اجرا دارند که نیاز است همه مردم و دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی در اجرای این برنامه‌ها که خواست همگانی است شرکت داشته باشند.

جمالی عنوان کرد: شهدا از جانشان گذشتند تا این انقلاب و نظام و ارزش‌های والای آن از جمله حجاب و عفاف در تراز یک زن مسلمان همچنان مستحکم و پابرجا باشد و امروز نوبت ما است که از آبروی خود برای زنده‌نگه‌داشتن این ارزش‌ها هزینه کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha