۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۳۵
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85101567
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۲۱ زندانی در کردستان به آغوش خانواده‌هایشان بازگشتند

سنندج- ایرنا- همزمان با سفر رئیس قوه قضایی به کردستان و طی مراسمی با حضور رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و امنیتی کشور ۱۲۱ زندانی از زندان های این استان آزاد و به آغوش خانواده‌هایشان بازگشتند.

به گزارش ایرنا، رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و امنیتی کشور روز پنجشنبه در بازدید از زندان بیجار و در مراسم آزادی ۱۲۱ زندانی استان کردستان، اظهار کرد: زندان بیجار از قدیمی‌ترین زندان‌های کشور است که در بافت شهری هم قرار دارد.

غلامعلی محمدی ادامه داد: امیدواریم با استفاده از ظرفیت مولدسازی این مرکز را در کوتاهترین زمان ممکن به خارج از شهرستان منتقل کنیم تا موجب کاهش آسیب‌های ناشی از وجود زندان در فضای شهری باشیم.

۱۲۱ زندانی در کردستان به آغوش خانواده‌هایشان بازگشتند

از ۱۲۱ زندانی آزاد شده تعداد ۱۸ مددجو دوران محکومیت خود را در زندان بیجار می‌گذراندند و بقیه هم به شکل همزمان و در راستای سفر استانی رئیس دستگاه قضا به کردستان، از سایر مراکز اصلاحی‌وتربییتی استان آزاد شدند.

از دیگر برنامه‌های سفر رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و امنیتی کشور به شهرستان بیجار شرکت در جلسه شورای اداری و نشست با قضات و کارکنان و دیدار با مردم این شهرستان بود.

رئیس قوه قضاییه در بیستمین سفر استانی خود، صبح امروز پنجشنبه (۱۴ اردیبهشت) در صدر هیات عالی قضایی وارد سنندج شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، در بدو ورود به فرودگاه سنندج مورد استقبال استاندار کردستان، نماینده ولی فقیه در استان و دیگر مسئولان استان قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha