۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۷:۳۹
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85101662
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 رئیس سازمان زندان‌ها از مجتمع‌های اشتغال معتادین بهبود یافته در سنندج بازدید کرد

سنندج-ایرنا - رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و امنیتی کشور از کمپ ماده ۱۶سنندج و مجتمع‌های اشتغال ویژه معتادین بهبودیافته، زندانیان آزاد شده و خانواده‌ها بدسرپرست بازدید کرد.

به گزارش ایرنا، غلامعلی محمدی بعد از ظهر امروز پنجشنبه و در راستای برنامه‌های سفر استانی خود به کردستان از «کمپ ماده ۱۶» محل نگهداری و درمان معتادین متجاهر در سنندج بازدید به عمل آورد.

وی در این بازدید از کارگاه‌های اشتغال تعبیه‌شده در این مجموعه نیز دیدن و ضمن حضور در بخش‌های مختلف، بر توسعه اشتغال در زندان‌ها و همچنین گسترش ظرفیت‌های اشتغال برای زندانیان در محیط بیرون زندان نیز تأکید کرد.

در این کارگاه‌ها افراد بهبودیافته، زندانیان آزادشده و همچنین خانواده‌های بدسرپرست مشغول به کار هستند و منطبق با تعرفه‌های قانون کار حقوق دریافت می‌کنند.

مجتمع کارآفرینی و اشتغال‌زایی (رها) زمینه اشتغال این افراد را با کمک کارآفرینان فراهم کرده است.

از دیگر برنامه‌های سفر رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و امنیتی کشور به استان کردستان شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان بیجار و نشست با قضات و کارکنان و دیدار با مردم این شهرستان و حضور در مراسم آزادی ۱۲۱ زندانی این استان بود.

رئیس قوه قضاییه در بیستمین سفر استانی خود، صبح امروز پنجشنبه (۱۴ اردیبهشت) در صدر هیات عالی قضایی وارد سنندج شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، در بدو ورود به فرودگاه سنندج مورد استقبال استاندار کردستان، نماینده ولی فقیه در استان و دیگر مسئولان استان قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha