۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۲۷
کد خبر: 85101695
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

هوانیروز در همه بزنگاه‌های کشور حماسه‌ساز بوده است

اصفهان- ایرنا- نماینده سابق مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: هوانیروز در همه بزنگاه‌های کشور از دوران دفاع مقدس تاکنون در خدمت به کشور و مردم، حماسه‌ساز بوده است.

به گزارش ایرنا؛ حجت‌الاسلام احمد سالک، عصر پنجشنبه در یادواره گرامیداشت ۵۰ شهید هوانیروز شهید وطن‌پور اصفهان در سالن اجتماعات این پایگاه با اشاره به نقش شهدای ارتش جمهوری اسلامی در پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی و دوران پس از آن بیان کرد: هوانیروز در سال‌های دفاع مقدس و پس از آن در عرصه‌های مختلف خدمت به مردم با انجام صدها هزار ساعت پرواز، نقش‌آفرینی کرده است.

وی گفت:حضور پُرقدرت هوانیروز در همه صحنه‌ها، یکی از نمادهای استقامت مومنان در مقابله با جبهه شیطان و کفار است .

هوانیروز در همه بزنگاه‌های کشور حماسه‌ساز بوده است

حجت‌الاسلام سالک با اشاره به شهدای شاخص هوانیروز گفت: خون شهدا به رگ‌های جامعه حیات می‌بخشد و برگزاری یادواره شهدا بطور یقین، راهگشا و دارای آثار معنوی وافری است.

وی وجود مُدافعان راه حق در لباس بسیج، سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و نیروهای امنیتی را از نعمت‌های خداوند عنوان کرد و افزود: از ویژگی های مومن استقامت او در راه خداست در حالی که جریان استکبار با همه توان خود بدنبال سلطه بر مومنان است.

وی ادامه داد: در قرآن بشارت داده شده است که مومنان دست سلطه را قطع خواهند کرد و این مهم با سلاح ایمان، تقوا، توکل، استقامت و مبارزه محقق می‌شود.

سالک افزود: قدرت آمریکا و رژیم صهیونیستی با ابتکار عمل رهبر انقلاب رو به افول بوده و پیروزی بر استکبار نزدیک است.

فرمانده مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور نیز در این مراسم حضور خانواده معظم شهدا در این پایگاه را مایه برکت و انرژی دوچندان اساتید و دانشجویان خلبانی و مهندسی این مرکز دانست و افزود: شهدا الگوی سربازان و مدافعان نظام اسلامی هستند که خون آنها مظهر قدرت ایران اسلامی و ضامن استقلال ملت و سربلندی اسلام است.

هوانیروز در همه بزنگاه‌های کشور حماسه‌ساز بوده است

سرتیپ دوم خلبان علی اقلیمی افزود: امانت شهدا استقلال و آزادی کشور است که برای حفظ و پاسداشت آن، همه توان خود را بکار خواهیم بست.

به گزارش ایرنا، تجلیل از خانواده شهدا، پرواز نمایشی بالگردهای پایگاه هوانیروز شهید وطن‌پور و بازدید از نمایشگاه تجهیزات، سلاح‌های جنگی و محصولات فرهنگی و عفاف و حجاب از دیگر برنامه‌های این یادواره بود.
مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن‌پور اصفهان یکی از بزرگترین مراکز آموزشی بالگردی در جنوب غربی آسیا و تنها مرکز آموزش بالگردی در کشور به شمار می‌رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha