اردوی راهیان نور فرصت ارزشمندی برای تحقق جهاد تبیین است

اراک_ایرنا_مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: اردوی راهیان نور یک فرصت بسیار ارزشمند برای تحقق جهاد تبیین و از مطالبات مهم مقام معظم رهبری است.

"سرهنگ غلامرضا کریمی" روز پنجشنبه در آیین اعزام راهیان نور غرب کشور در اراک اظهار داشت: استان مرکزی با همت و مشارکت همه دستگاه ها خصوصا سپاه روح الله و مجاهدت های بسیجیان و خادمان شهدا از استان های موفق در اردوهای راهیان نور است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی افزود: اردوهای راهیان نور غرب کشور و بازدید اقشار مختلف مردم از مناطق عملیاتی غرب در دستور کار قرار دارد و خوشبختانه شاهد استقبال خوبی برای شرکت در اردوهای غرب کشور هستیم.

وی با تأکید بر اینکه بازی دراز نمادی از مقاومت جبهه غرب کشور و مردم ایثارگر کرمانشاه است، گفت: قطعا آزادسازی ارتفاعات استراتژیک و صعب العبور بازی‌دراز نقش مهم و کلیدی در تأمین امنیت مرزهای غربی کشور و نیز در موفقیت سایر عملیات‌ها طی دوران دفاع مقدس داشت.

سرهنگ کریمی خاطر نشان کرد: عملیات بازی‌دراز نخستین تجربه مشترک همکاری نیروهای سپاه و ارتش بود و این عملیات نقطه عطف دفاع مقدس است و قطعا تبیین حماسه های غرب کشور و بازدید آحاد مردم از آن مناطق برکات فراوانی خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha