حاشیه‌های یک دیدار؛ هرمزگانی‌ها با سخنگوی دولت، قوم و خویش از آب در آمدند

بندرعباس - ایرنا - نشست سخنگوی دولت با تشکل‌های دانشجویی هرمزگان حاشیه‌هایی هم داشت که شروع سخنان علی بهادری جهرمی با جمله "من داماد هرمزگان هستم" و به نوعی "سرحدی حساب می‌شوم" فضای نشست را همان ابتدای کار عوض و دوستانه کرد.

علی بهادری جهرمی بعد از ظهر پنجشنبه در جمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان بندرعباس به بازخوانی بخشی از خاطرات سال‌های حضور خود در هرمزگان طی دهه‌های مختلف پرداخت.

از تدریس در سِندِرک تا سخنگویی دولت

بهادری جهرمی از حضور خود در بندرعباس در هفت سالگی آغاز کرد تا به سال های حضور در بشاگرد به عنوان نیروی جهادی به همراه مرحوم والی رسید.

سخنگوی دولت بازگویی تجربیاتش را با تدریس به عنوان معلم جهادی در منطقه سِندِرک میناب در سال هایی که کنکورهای آزمایشی را با اینترنت دیال آپ برگزار می کردند ادامه داد و حتی از نگارش و انتشار کتاب خاطرات معلمی خود در این سالها خبر داد.

بهادری جهرمی پس از همراه کردن دانشجویان با خاطرات حضورش در هرمزگان طی دهه های مختلف، به پیشرفت های هرمزگان در این سالها رسید.

وی تاکید کرد: با وجود مشکلات و کمبودهای غیرقابل انکار وضعیت هرمزگان در این سالها رو به پیشرفت بوده است.

سخنگوی دولت سیزدهم با نگه داشتن جانب انصاف گفت: تحولاتی که در حوزه بهداشت و درمان، آموزش و راه و شهرسازی و دیگر بخش ها دیده می شود عملکرد من یا دولت سیزدهم نیست و دستاوردهای نظام است که نمی توان آنها را نادیده گرفت.

پیش از سخنان بهادری جهرمی پنج نفر به نمایندگی از تشکل های دانشجویی مختلف به پشت تریبون رفته و دیدگاه های خود را بیان کردند.

وضعیت معیشت مردم، شاخص های اقتصادی، محرومیت‌های هرمزگان و قاچاق سوخت، پرسش درباره دلیل ادامه حضور مدیران دولت‌های گذشته در مسئولیت‌ها و وضعیت فرهنگی بخشی از انتقادات این دانشجویان بود و اعلام نارضایتی از کمبودهای دانشگاه فرهنگیان نیز حرف مشترک همه آنها بود.

به گزارش ایرنا حدود ۳۰۰ نفر در سالن دانشگاه فرهنگیان حضور داشتند و با وجود جمعیت بیشتر پسران دانشجو، چهار سخنران از پنج نفری که پشت تریبون رفتند، از دختران بودند.

حاشیه‌های یک دیدار؛ هرمزگانی‌ها با سخنگوی جهرمیِ دولت، قوم و خویش از آب در آمدند

هرچند سخنگوی دولت به دلیل تاخیر برنامه‌ها بعد از سخنان خود قصد ترک دانشگاه فرهنگیان را داشت اما دانشجویان بعد از برنامه وی را رها نکرده و خواستار بازدیدش از اتاق های خوابگاهی شدند.

بهادری جهرمی نیز با پذیرش درخواست آنان به اتاق‌های دانشجویی که هر کدام هشت یا ۹ تختِ طبقه‌ای داشت، در این اتاق‌ها نشست و به گلایه‌ها و درد دل دانشجویان گوش داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha