۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۹:۵۶
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85101764
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افزون بر ۴۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در زنجان کشف شد

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۹:۵۶
کد خبر: 85101764
افزون بر ۴۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در زنجان کشف شد

ایرنا- زنجان- رییس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از کشف ۴۸ هزار و ۳۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق از یک واحد مرغداری به ارزش تقریبی ۱۳ میلیارد و ۴۹۱ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس زنجان، سرهنگ"حسین بدری " با بیان این مطلب افزود: در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق سوخت و درپی کسب خبرمبنی بر نگهداری سوخت خارج از شبکه و قاچاق در یکی از واحدهای مرغداری شهرستان خرمدره، مراتب در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران پس ازهماهنگی قضایی و در بازرسی صورت گرفته از سه تانکر تعبیه شده سوخت، مقدار ۴۸ هزار و ۳۰۰ لیتر سوخت گازوئیل که به صورت غیر مجاز نگهداری می شد، کشف و تحویل شرکت ملی پخش فرآورده های منطقه زنجان شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان با اعلام این که ارزش تقریبی سوخت کشف شده برابر نظر کارشناسان شرکت نفت ۱۳ میلیارد و ۴۹۱ میلیون ریال برآورد شده است، گفت:در این خصوص پرونده قضایی تشکیل وتحت رسیدگی است.

اجرای طرح زاجرات و کشف ۱۸ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده نیز گفت: با اجرای طرح زاجرات و کشف ۱۸ فقره انواع سرقت ۹ نفر سارق نیز دستگیر شدند.

" محسن غنیمتی " افزود: به منظور مبارزه با سرقت، دستگیری سارقان و کشف سرقت ها با تشکیل تیمی مجرب از ماموران پلیس آگاهی ضمن انجام گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی طرح زاجرات به اجرا در آمد.

وی اضافه کرد: در اجرای این طرح ۹ سارق دستگیر شدند که در تحقیقات اولیه به انجام ۱۲ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

این مسوول یادآور شد: دستگیری ۹ سارق با کشف ۱۲ فقره سرقت اماکن خصوصی، عمومی و منزل و همچنین کشف ۶ دستگاه موتور سیکلت مسروقه از نتایج اجرا ی این طرح است.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده خاطرنشان کرد: با تشکیل پرونده مقدماتی ۹ نفر متهم در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha