۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۱:۲۹
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85101790
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حضور بیش از ۴۱ هزار تیم در رویداد ملی مینی‌فوتبال جام ایرانیان

بوشهر- ایرنا- مدیرکل دفتر توسعه ورزش‌های همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: در رویداد ملی مینی‌فوتبال جام ایرانیان، ۴۱ هزار و ۲۱۲ تیم ورزشی در رده آقایان و بانوان نام نویسی کرده اند که از این شمار هشت‌هزار و ۸۸۴ تیم در بخش بانوان رقابت می‌کنند.

علی خلیلی شامگاه پنجشنبه در آیین افتتاح نخستین دوره مسابقات مینی فوتبال جام ایرانیان در بوشهر در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: نام‌نویسی نخستین دوره مسابقات مینی فوتبال جام ایرانیان از بهمن ماه سال گذشته با هدف ایجاد شور و نشاط در بین آحاد جامعه آغاز شد.

وی بیان کرد: وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ورزش‌های همگانی پس از شیوع ویروس کرونا به دلیل کم تحرکی مردم رویداد ملی مینی فوتبال ایرانیان را در رده مسابقات مینی فوتبال در سراسر کشور اجرایی کرد.

مدبرکل دفتر توسعه ورزش‌های همگانی وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: یکی از هدف‌های این رویداد ملی دسترسی آسان خانواده‌ها به ورزش همگانی است که در آینده نیز رویداد ملی ورزش‌های خیابانی برای محلات سراسر استان‌های کشور به شکل المپیاد در چند رشته ورزشی برگزار می‌شود.

خلیلی افزود: افتتاحیه این رقابت‌ها از استان بوشهر آغاز شده و تا پایان خرداد ماه در سراسر کشور این مسابقات در چهار مرحله شهرستانی، استانی، منطقه‌ای و کشوری اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: یک‌هزار و ۶۰۰ تیم از استان بوشهر در این رقابت‌ها حضور دارند که ۶۵۰ تیم آن را بانوان تشکیل می‌دهند.

مدیرکل دفتر توسعه ورزش‌های همگانی وزارت ورزش و جوانان یادآور شد: این رقابت‌ها در رده سنی آزاد بالای ۱۸ سال در تمامی ۱۰ شهرستان استان بوشهر برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha