۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۱۷
کد خبر: 85101990
T T
۸ نفر

برچسب‌ها

باران در ۲۵ شهرستان خراسان رضوی بارید

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۱۷
کد خبر: 85101990
باران در ۲۵ شهرستان خراسان رضوی بارید

مشهد- ایرنا- کارشناس مرکز پیش بین اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش باران طی شبانه روز گذشته تاکنون در ۲۵ شهرستان این استان گزارش شده که بیشترین بارندگی در شهرستانهای درگز و نیشابور با حدود ۱۹ میلیمتر ثبت شده است.

زهرا عنایتی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از شهرستانهای درگز و نیشابور، طی این مدت شهرستانهای چناران و مشهد به ترتیب با حدود ۱۵ و ۱۴ میلیمتر بیشترین بارندگی را داشته‌اند.

وی بیان کرد: طبق گزارشهای رسیده از ۳۳ ایستگاه هواشناسی فعال در استان خراسان رضوی، در ۲۵ ایستگاه بارشهای رگباری خوبی گزارش شده است.

عنایتی ادامه داد: بارشهای رگباری توام با رعد و برق و احتمال آبگرفتگی و سیلاب در استان خراسان رضوی برای امروز نیز فعال و ماندگار است و این بارشها تا فردا، شنبه ادامه دارد.

وی بیان کرد: میانگین دما در خراسان رضوی بویژه نیمه شمالی و شرقی این استان برای امشب تا صفر درجه کاهش می یابد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: کاهش دید و مه گرفتگی نیز برای امشب در نواحی سردسیر استان پیش بینی شده است، اما از فردا جو پایدار در استان حاکم است.

عنایتی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان های قوچان و فیض آباد به ترتیب با دمای پنج و ۳۲ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق خراسان رضوی بوده اند، دمای هوای مشهد نیز طی این مدت بین هشت تا ۲۴ درجه در نوسان بود.

وی گفت: دمای هوای امروز مشهد بین هفت و ۱۵ درجه سلسیوس در نوسان است.

سامانه فعال بارشی شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه از خراسان رضوی خارج می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha