۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۴۹
کد خبرنگار: 1004
کد خبر: 85102137
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۰ هزار نفر در همایش پیاده‌روی خانوادگی تربت‌حیدریه شرکت کردند

تربت‌حیدریه - ایرنا - فرماندار تربت حیدریه گفت: قریب به ۵۰ هزار نفر در همایش پیاده‌روی خانوادگی این شهرستان شرکت کردند که حضور گستره مردم در این برنامه کم نظیر است.

به گزارش ایرنا، علی اکبر کی پور روز جمعه در آیین پیاده روی همگانی به مناسبت هفته سلامت در تربت حیدریه با یادآوری لزوم توسعه، ترویج و تعمیم ورزش همگانی افزود: این آیین به صورت همزمان در تهران و اندیمشک به صورت زنده پوشش خبری داده شده است.

وی بیان کرد: برپایی گردهمایی خانوادگی - ورزشی در تربت‌حیدریه و پخش آن از شبکه ورزش سیما فرصتی برای معرفی تاریخ و فرهنگ غنی مردم این خطه از خراسان رضوی است.
فرماندار تربت حیدریه گفت: نخستین راهپیمایی خانوادگی در این شهرستان در سال ۱۳۹۲ با حضور ۱۲۰ هزار نفر شرکت‌کننده برگزار شد که رکوردی در سطح کشور بود.
وی افزود: امروز قرار بود برنامه در خارج سالن نهم دی باشد، اما به دلیل بارش شدید باران و غافلگیری مردم تنها برای یک پنجم جمعیت ۵۰ هزار نفری، فرصت حضور در سالن فراهم آمد.

۵۰ هزار نفر در همایش پیاده‌روی خانوادگی تربت‌حیدریه شرکت کردند

به گزارش ایرنا، نماینده مردم تربت‌حیدریه زاوه و مه‌ولات در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم از تربت‌حیدریه به عنوان زعفرانی ترین شهر جهان یاد کرد و گقت: تربت‌حیدریه همچنین شهر مشاهیر و دانشمندان و نیز شهر عقیق و سنگ‌های قیمتی است.
محسن زنگنه با بیان اینکه نخبگان منطقه تربت‌حیدریه در حوزه ورزش دارای مقام‌های ملی و بین‌المللی هستند، افزود: حضور گسترده خانواده ها در برنامه امروز از توجه مردم این خطه به نشاط و سلامتی حکایت دارد.

۵۰ هزار نفر در همایش پیاده‌روی خانوادگی تربت‌حیدریه شرکت کردند

تجلیل از مادر شهیدان "غلامرضا" و "ابوالفضل کرمانی" و پیشکسوت دوچرخه سواری خراسان رضوی "عبدالخالق مقربی" از جمله برنامه های جنبی این مراسم بود.

به گزارش ایرنا، پیاده‌روی خانوادگی امروز از بوستان پرستار در نزدیکی بیمارستان نهم دی تربت‌حیدریه آغاز و در سالن ورزشی نهم دی پایان یافت.

تربت حیدریه از شهرهای مهم و بزرگ خراسان رضوی دارای مزیت های نسبی در بخش های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha