۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۵۶
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 85102161
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه مهاباد: کارگران عامل مهم سازندگی و آبادانی جامعه هستند

مهاباد - ایرنا - امام جمعه مهاباد گفت: کارگران عامل سازندگی جامعه هستند و آبادانی و رونق تولید در سایه همت و همراهی کارآفرینان و کارگران محقق می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا عبدالسلام امامی در خطبه نماز جمعه این هفته مهاباد ضمن گرامیداشت روز کارگر افزود: پروردگار متعال نیز کارآفرینان و سرمایه گذارانی که موجب اشتغال و کسب روزی حلال برای کارگران خواهند شد، را پاداش عظیم می‌دهد.

وی با بیان اینکه پایدارترین صدقه افراد سرمایه دار ایجاد اشتغال و منبع درآمد برای افراد جامعه است، ادامه داد: افراد و سرمایه دارانی که ثروت خود را در راه ایجاد اشتغال و فرصت های شغلی برای کارگران و سایر افراد صرف کنند، در پیشگاه خداوند از جایگاه ویژه برخوردار هستند.

امام جمعه مهاباد در ادامه با اشاره به روز معلم نیز گفت: نقش معلم و دانایان در جامعه غیرقابل انکار بوده و جامعه‌ای که اهمیت بیشتری به جایگاه معلم بدهد، موفق و سعادتمندتر خواهد شد.

ماموستا امامی در ادامه با تبریک روز شورا اضافه کرد: با مشورت کردن در کارهای خود ضمن استفاده و شریک شدن از عقل و فکر دیگران بدون هزینه می‌توان نتیجه بهتری را برای خود و دیگران متصور بود.

وی ساخت مسجد توسط پیامبر را یکی از اقدامات ارزشمند و در راستای گردهمایی و مشورت بین افراد جامعه دانست و گفت: در مشورت کردن باید قدرت گذشت را داشت تا بتوان در موضوعات مختلف از نظر افراد مختلف حتی مخالفان نیز استفاده کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha