۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۲۰
کد خبر: 85102188
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تعالی آموزش و پرورش در گرو همراهی دستگاههای اجرایی است

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۲۰
کد خبر: 85102188
تعالی آموزش و پرورش در گرو همراهی دستگاههای اجرایی است

مشهد- ایرنا- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: پیشرفت و تعالی آموزش و پرورش در گرو همراهی تمامی دستگاههای اجرایی است و اهتمام ویژه همگان را در این زمینه می‌طلبد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید امیر شوشتری در خطبه های این هفته نماز جمعه مشهد، افزود: آموزش و پرورش باید مساله اول کشور باشد، اما احساس می کنیم این موضوع مساله اول مسوولان نیست.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاری در آموزش و پرورش دیربازده است، گفت: سرمایه گذاری در این بخش زودبازده نیست و اگر به صورت کامل انجام شود ۲۵ سال دیگر ثمر خواهد داد، لذا بسیاری از دولتها از سرمایه گذاری در آموزش و پرورش استقبال نمی کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی خاطرنشان کرد: برای اینکه آموزش و پرورش مساله اول باشد، اراده جدی نیاز است، در دولت مردمی تاکنون اقدامات خوبی در این بخش صورت گرفته و امیدواریم این بخش از اولویتها باشد.

وی تاکید کرد: هر روز باید مصمم تر از دیروز برای رفع مشکلات و مسایل آموزش و پرورش برنامه ریزی کنیم، با همکاری همه نهادها و دستگاه های اجرایی این نهاد در مسیر توسعه قرار می گیرد و مشکلاتی نظیر کلاسهای پر ازدحام ۴۰ نفری، کمبود سرانه های مختلف و ترک تحصیل دانش آموزان مرتفع خواهد شد.

شوشتری در ادامه به اجرایی شدن قانون رتبه بندی فرهنگیان به عنوان یکی از بهترین دستاوردهای دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: این قانون در سال ۱۴۰۱ به عنوان مطالبه به حق فرهنگیان شروع شد.

وی اضافه کرد: البته رسانه های دشمن با گستردگی کامل در پی این هستند تا برخی نارضایتی همکاران فرهنگی از رتبه بندی را بزرگ جلوه دهند، درحالیکه این جریان بسیار ارزشمند بود و امیدواریم بدون تاثیرپذیری از رسانه های غربی به صورت کامل اجرایی شود.

استان خراسان رضوی بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار دانش آموز و حدود ۹۰ هزار معلم دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha