۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۱۷
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85102214
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برقراری بیمه برای بیماران سخت درمان ضروری است

خرم آباد - ایرنا - امام جمعه موقت خرم آباد گفت: برقراری بیمه و چتر حمایتی برای تامین داروهای مورد نیاز بیماران سخت درمان ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام بهروز شمسی فر در خطبه های این هفته نمازجمعه خرم آباد در مصلی الغدیر با اشاره به روز بیماری های خاص و صعب العلاج عنوان کرد: درمان برخی از بیماری ها سخت است و برخی از بیماری ها نیز هزینه درمان بسیار بالا و کمرشکن دارند.

وی اظهار داشت: از مسوولان مختلف انتظار می رود به نحوی اقدام کنند که هزینه های درمان بیش از رنج بیماری بر این افراد وارد نشود و برقراری بیمه و مسائل درمانی این بیماران مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین با اشاره به روز هلال احمر گفت: اعضای جمعیت هلال احمر در شرایط بحرانی از قبیل سیل و زلزله، در خط مقدم کمک به مردم هستند، برخی مواقع از سلامت و جان خود می گذرند و بالاترین خدمت را انجام می دهند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به شهادت "حمیدرضا الداغی" شهید غیرت، تصریح کرد: این شهید جان خود را در راه دفاع از ناموس فدا کرد، غیرت و مردانگی را به دنیا نشان داد، ثابت کرد اکثر افراد جامعه از نظر دینی، اعتقادی و ملی به موضوع عفاف و حجاب پایبند هستند و برای حفظ آن از جان خود هم می گذرند.

خطیب جمعه موقت خرم آباد با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن در حوادث اخیر کشور، عنوان کرد: در این جنگ ترکیبی با توسل به موضوعات اقتصادی، سیاسی و حتی رسانه ای ورود کردند و حجاب و عفاف را هدف قرار دادند اما نقشه آنها برآب شد و هرچند عده ای هم فریب خوردند اما دشمن شکست خورد.

حجت الاسلام شمسی فر همچنین گفت: یکی از راه های مبارزه با فساد، اشتغال و ازدواج جوانان است چرا که باعث می شود جوانان از فساد فاصله بگیرند بنابراین مسوولان باید به مسئله ازدواج آسان و تامین مسکن برای جوانان اهمیت دهند و در این مسیر هرچقدر می توانند خدمت کنند.

وی تاکید کرد:‌ مسوولان نباید نسبت به پرداخت تسهیلات ازدواج، تامین مسکن و ایجاد اشتغال برای جوانان سخت گیری کنند.

حجت الاسلام شمسی فر همچنین با اشاره به ۱۸ اردیبهشت ماه روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای، بیان کرد: ورزشکار واقعی کسی است که جوانمردی، فتوت، اخلاق و نیروی بدنی را با هم جمع و روح خود را نیز قوی، نیرومند و با اخلاق می کند که این فرهنگ برگرفته از منش امیرالمومنین علی(ع) است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha