۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۴۱
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85102334
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان: رسانه ها دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای مردم تشریح کنند

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: رسانه‌های رسمی در راستای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف را برای مردم تشریح کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا قاسمی فرزاد روز جمعه در دیدار با اعضای هیات‌مدیره خانه مطبوعات استان همدان، اظهار داشت: در جنگ ترکیبی و شناختی که دشمنان علیه ایران اسلامی به راه انداخته‌اند، باید ابتکار عمل در دست رسانه‌های رسمی کشور باشد.

وی ادامه داد: دشمنان همواره در تلاش برای ناکارآمد جلوه‌دادن نظام جمهوری اسلامی ایران است.

استاندار همدان افزود: اصحاب رسانه در کنار فعالیت حرفه‌ای خود در رسانه‌های رسمی، باید در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی نیز فعالیت موثر داشته باشند.

قاسمی فرزاد گفت: مسوولان و مدیران باید اطلاعات صحیح را در اختیار رسانه‌های رسمی قرار دهند و رسانه‌ها نیز با رعایت اصل امانتداری این اطلاعات صحیح را به مردم ارائه کنند.

وی اظهار داشت: مطالبه‌گری منصفانه، بی‌طرفانه و به دور از منافع شخصی، مقدس است.

استاندار همدان: رسانه ها دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای مردم تشریح کنند

استاندار همدان ادامه داد: ستون و عمود مطالبه‌گری، احترام متقابل است و مطابق با اصول دینی و مذهبی اسلام، مطالبه‌گری باید مبتنی بر احترام و اخلاق حسنه باشد.

قاسمی فرزاد گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری تحول یعنی شناسایی نقاط قوت و تقویت آن به لحاظ کمی و کیفی و همزمان شناسایی نقاط ضعف و حرکت در مسیر اصلاح و رفع آن است.

استان همدان حدود ۵۰۰ خبرنگار و فعال رسانه دارد که ۲۵۰ نفر از آنها عضو رسمی خانه مطبوعات هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha