۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۹:۳۰
کد خبرنگار: 2660
کد خبر: 85102362
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توقیف ۲ فروند شناور حامل محموله قاچاق کالا در سواحل بندر ماهشهر

اهواز- ایرنا- فرمانده مرزبانی خوزستان گفت: ماموران دریابانی ۲ فروند شناور تجاری حامل کالای خانگی قاچاق را در آبهای ساحلی بندر ماهشهر توقیف کردند.

به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی فرماندهی مرزبانی و دریابانی خوزستان، سردار لطفعلی پاکباز افزود: ماموران دریابانی ماهشهر در راستای مبارزه با قاچاق کالا و کنترل آبهای ساحلی استان، به ۲ فروند شناور تجاری که به سمت بنادر خوزستان در حرکت بودند، مظنون شده و آنان را متوقف کردند.

وی گفت: ماموران دریابانی در جریان بازرسی از این شناورها، ۸۴ دستگاه کولر گازی اسپیلت، ۹۵ دستگاه ماشین ظرفشویی، ۵۰ دستگاه ماشین لباسشویی و ۲۰ دستگاه تلویزیون را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان ارزش کالاهای خانگی قاچاق که فاقد اظهارنامه و هرگونه مستندات گمرکی بودند را ۲۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

سردارپاکباز با اشاره به بازداشت ۱۰ متهم به قاچاق کالا، افزود:پرونده کشف کالای قاچاق پس از تکمیل به مرجع قضایی ارسال می‌شود.

اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان مسوولیت رسیدگی به پرونده های قاچاق را برعهده دارد.

ماموران دریابانی خوزستان روز گذشته (پنجشنبه) نیز ۶ فروند شناور حامل کالای خانگی قاچاق به ارزش ۲۵۰میلیارد ریال را در آبهای سرزمینی شمال غرب خلیج فارس توقیف کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha