۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱:۰۳
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85102491
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه کاشان: به عنوان نماینده ولی فقیه در کار شورای شهر دخالت نمی‌کنم

کاشان- ایرنا- نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: اینجانب در کار شورای اسلامی این شهر دخالت نمی کنم، عده ای اظهار می کنند شهردار تخصص دارد و عده ای می گویند تخصص ندارد، بنظرم مهلت ۲ ماهه به شهردار داده شود و یک مرجع بالا دستی، کارهای وی را رصد و ارزیابی کند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی جمعه شب در دیدار با اعضای شورای اسلامی و شهردار کاشان، افزود: در دلسوزی اعضای شورای اسلامی و شهردار کاشان هیچ شکی نیست، همه شما مجموعه انقلاب هستید و به نحوی برای انقلاب زحمت کشیده اید، نباید فراموش کنیم که برای این صندلی که من و تک تک شما روی آن نشسته ایم، ۷۲ شهید داده شده است.

وی اظهار کرد: اکنون کارنامه و عملکرد ما در محضر خداوند، امام عصر(عج) و شهدا قرار دارد، ممکن است در این نشست بتوانم بخشی از حقیقت را بگویم ولی همه عملکرد ما در محضر خداوند است، خدا و پیامبر(ص)شاهد و ناظر هستند و روزی به عملکرد همه ما رسیدگی می شود.

امام جمعه کاشان بیان کرد: شورای شهر برای من مهم است، همه شما کسانی هستید که مردم به شما اعتماد کرده و رای داده اند، نظر شورا مهم است، شهردار باید بداند و همه ما و مردم توجه داشته باشند که تک تک اعضا شورای شهر مهم هستند و عده ای به آنها اعتماد کرده و رای داده اند و جامعه از اعضای شورای شهر درخواست هایی دارند که شهر را با عملکرد خوب پیش ببرند.

حجت الاسلام حسینی در مورد بداخلاقی ها نیز، گفت: هیچ کس نباید راضی باشد که به یک مسوول در هر شهر از هر جناحی توهین شود چون خداوند در قرآن کریم می فرماید( وَیْلٌ لِکُلِّ هُمَزَةٍ لُمَزَةٍ ) این عبارت قرآن شوخی نیست و این زبان باید عادت به صداقت داشته باشد.

وی گفت: شما اعضای شورای شهر برای من محترم هستید، بعضی به جمع بندی رسیده اید، اما در اختلاف بین شورا و شهردار، اجازه دهید، یک مرجع بالاتر، به شکل مستند، عملکرد ۲ ساله وی را بررسی کند و بعد در خصوص ابقا یا کنارگیری شهردار تصمیم گیری شود.

حجت الاسلام حسنی افزود: اینجانب تاکید می کنم، دخالت نمی کنم، درخواست من از شما این است، امر نیست، مهلتی ۲ ماهه، برای کار کارشناسی و ارزیابی عملکرد اقدامات تخصصی شهردار طی ۲ سال تصدی اش بر این مسوولیت انجام شود ، مجموعه نظارتی بعد از ۲ ماه به همه ما گزارش دهند و در این مدت، برادری و اخوت خود را حفظ کنید.

به گزارش ایرنا، شورای اسلامی شهر کاشان روز یکشنبه(۱۰ اردیبهشت) اعلام کرد که طی رای گیری که ۹ عضو شورای شهر حضور داشتند ۶ نفر موافقت خود را با خاتمه فعالیت شهردار کاشان اعلام کردند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha