مشارکت مردم در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی نتیجه‌بخش است

بندرعباس - ایرنا - دبیر مجمع مطالبه‌گران استان هرمزگان با بیان اینکه مشارکت مردم در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی نتیجه‌بخش است، گفت: هر زمان کار و فعالیت به صورت مردمی انجام شده پیشرفت داشته است و معتقد هستیم کار سازمانی در حوزه فرهنگی و اجتماعی جواب نداده است.

به گزارش روز شنبه ایرنا از واحد عملیات و رسانه مجمع مطالبه‌گران هرمزگان، علیرضا صالحی در نخستین نشست مجمع مطالبه‌گران بخش شهاب شهرستان قشم، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنان خود تاکید بسیاری بر حضور مستمر و همیشگی مردم در صحنه های مختلف را دارند.

وی عنوان کرد: هدف از حضور در بین مردم شنیدن مشکلات و دغدغه های مردم است تا در جهت رفع آن‌ها قدمی برداریم.

به گفته صالحی، ایجاد حرکت های مردمی بسیار حائز اهمیت است و باید برای سرعت گرفتن این‌ حرکت تلاش شبانه روزی داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: با وجود تلاش های همه مسئولان در سال های اخیر، مسئولان جزیره قشم نگاه ویژه‌ای برای پیگیری و رفع مشکلات مردم داشته باشند.

دبیر مجمع مطالبه‌گران استان هرمزگان تصریح کرد: جزبره قشم از ظرفیت بسیاری در حوزه های مختلف برخوردار است، همه مردم در واقع مطالبه‌گر هستند و نباید خط قرمز و چهارچوبی در حوزه مطالبه‌گری وجود داشته باشد.

وی عنوان کرد: ماهیت مجمع مطالبه‌گران حمایت از مطالبه‌گران در شهرستان های استان هرمزگان است، دستگاه و سازمان های مختلفی در حوزه مطالبه‌گری درحال فعالیت هستند اما کار در مجمع مطالبه‌گران به صورت مردمی درحال دنبال شدن است.

صالحی ادامه داد: هرزمان کار به صورت مردمی انجام شده، پیشرفت داشته است و معتقد هستیم کار سازمانی در حوزه فرهنگی و اجتماعی جواب نداده است.

وی یادآورشد: در جهت پیگیری مطالبات مردمی در شهرستان ها از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و حمایت های لازم از مطالبه‌گران انجام خواهد شد.

دبیر مجمع مطالبه‌گران استان هرمزگان در پایان افزود: هرمزگان، نخستین استان در سطح کشور است که مجامع مطالبه‌گری در بخش های تابعه آن درحال تشکیل است.

گفتنی است، در پایان این نشست محمود ابولی دیرستانی با کسب بیشترین آرا به عنوان دبیر مجمع مطالبه‌گران بخش شهاب شهرستان قشم انتخاب شد.

سرپرست جدید مجمع مطالبه‌گران شهرستان سیریک معرفی شد

مشارکت مردم در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی نتیجه‌بخش است

امام جمعه سیریک در آیین معارفه مهدی حیدری به عنوان سرپرست مجمع مطالبه‌گران سیریک، اظهار کرد: فعالیت های خوب و ضدفساد مجمع مطالبه‌گران در سطح استان قابل قدردانی است.

حجت الاسلام و المسلمین محسن سالاری با اشاره بر استفاده از ظرفیت نیروهای فعال در حوزه مطالبه‌گری اظهار کرد: هرگز نباید نیروهای فعال در حوزه مطالبه‌گری را از دست داد و باید از ظرفیت آنان استفاده کرد.

حجت الاسلام سالاری تاکید کرد: اغناسازی افراد برای فعالیت در حوزه مطالبه‌گری بسیار حائز اهمیت است و باید در این مسیر از حرکت های ایجابی استفاده کرد.
به گفته وی، برای شروع هرحرکتی نیازمند یک جامعه آماری در هر شهرستان هستیم تا به اهداف خود نزدیک‌تر شویم.

امام جمعه سیریک افزود: در شهرستان سیریک از ظرفیت کسانی که مشکلات و مسائل شهرستان را احصا کرده‌اند، استفاده شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha