۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۱۶
کد خبرنگار: 785
کد خبر: 85102614
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تولید تجهیزات آبیاری کشاورزی که با فناوری‌نانو تقویت شده است

تهران - ایرنا - یک شرکت فناور ایرانی انواع تجهیزات آبیاری نظیر شیر توپی و پروانه‌ای و همچنین لوله و اتصالات پلیمری تولید و به بازار عرضه کرده است که با استفاده از فناوری‌نانو تقویت شده‌اند.

به گزارش روز شنبه گروه علم و آموزش ایرنا، شرکت پایا بسپار آریا انواع اتصال رزوه‌ای تبدیل دنده‌ای (Threaded Coupling)، گلدان (Coupling)، درپوش (Plug)، زانویی، سه راهی (Tee)، شیر پروانه‌ای، شیر توپی و مغزی پلیمری U-PVC حاوی نانوذرات تولید کرده که به دلیل استفاده از نانوذرات، مقاومت ضربه در آنها افزایش یافته است و استحکام به بیشینه مقدار خود می‌رسد.

محصولات این شرکت به کشورهای همجوار ایران همچون عراق، افغانستان، ارمنستان و تاجیکستان صادر می‌شود. دوام بالا و قیمت پایین نسبت به نمونه‌های خارجی از مزیت‌های رقابتی محصولات این شرکت است.

براساس گزارش ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، پایا بسپار آریا محصولات متنوعی در حوزه تجهیزات آب و آبیاری به بازار ارائه کرده است که می‌توان به شیرآلات پلیمری (توپی، پروانه‌ای، کشویی)، سیستم‌های آبیاری بارانی (کمربند، شیر خودکار، رایزر، آبپاش)، سیستم‌های آبیاری قطره‌ای (لی‌فلت، شیرهای انشعاب، قطره چکان) و اتصالات رزوه‌ای PVC-U اشاره کرد.

هدف پایا بسپار آریا در تولید و عرضه محصولات، بهینه‌سازی مصرف آب بوده و تلاش اصلی در این راستا است که منابع آب و انرژی به درستی مدیریت شده و تجهیزات کشاورزی باکیفیتی در اختیار کشاورزان قرار گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha